20 Mart 2011 Pazar

MİNİK TAVŞANLAR....

Eğer evinizi minik tavşanlar basmışsa ve onlarla baş etmekte zorlanıyorsanız çok güzel kitaplar var. Pedagojik açıdan olayı ele alıp sizi daha fena bir çıkmaza sokuyorlar. Aaaahhhh o kitapları ne çok okudum , hemde çok doğru diye diye. Ama inanın hepsi yalan ve hatta benim bir tezim var : O kitapları yazanların çoğu çocuk sahibi değil. Olsalar gerçeklerle yüzleşebilirler. Öyle uzaktan atıp tutmak kolay. Ama size bir kitap tavsiye edeceğim. Bloglardan buldum, eleştirileri okudum.  Bence kesin çok tatlı bir kitap. Kitabı okumadım ama bizden biri diyebileceğim bir anna yazmış , kitabın kapağı bile bence bunun ispatı.
O "anne olunca anlarsın ?" cümlesi yok mu ?  Duygu dolu değil mi? İnsana bebek aşkını tattıracağını , anne olunca ne mucizeler yaşayacağını bla bla bla blllllaaaaa hissettiriyor. Ama inanın madalyonun öbür yüzü de var. Ben şahsen peygamber sabırlı zannedilsem de bazen yukarıda ki karikatürde ki teyzeyi hiç aratmıyorum. Yoooo ben hiç böyle olmam diyenler hiç kusura bakmasın ama bence yalan söylüyorlar.
Herşey bir yana ok anne olmak müthiş birşey , bebek müthiş isteyen herkesin sahip olmasını dilerim. Sağlıklı olsun. Ama insanı canavara dönüştürmeye ramak kalan anlarda yaşayacaksınız bunu sakın unutmayın.
Ve tanrı öyle bir metabolizma öyle bir hafıza vermiş ki annelere negatif olan herşeyi en fazla 1 senede imha ediyor. Gayet inanarak " aaaa yoooo benimkiler hiç yapmazdı " deyiveriyor insan. Sonuç : isteyenler sahip olsun , sahip olanlar sakin sakin keyfini sürsün nasıl olsa sinir anları unutulacak : )) Bu günlük bu kadar tam bir pazar yazısı oldu......  İçeriden kahkaha sesleri geliyor çocuklar çok eğleniyor ama baba : "Rahat durun "deyip  duruyor : ))))))))))))))))))))))(sabrının tükendiği bir an işe el atmam lazım)

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder