3 Ağustos 2011 Çarşamba

Bebek.............

 

Bir bebek insana çok doğru bir şey yapanlar da görülen huzur, neşe, sükunet, sıkıntılara dayanma gücü... dahası bir sürü de yetenek verir. Hayata yeniden ikna olur, ona güvenmeyi seçer, yola devam edersin. bebek olağan bir mucizedir.
Bu yukarıda ki paragraf bir alıntıdır. Bayıldım, paylaşmalıyım dedim. Bu gün çok sevdiğim bir arkadaşımdaydım. O da çok kısa zamanda o mucizeyi gerçekleştirecek. Artık gün sayıyor. Bebeğinin ona önce sağlıkla gelmesini sonra ise, o bir sürü yeteneği getirmesini diliyorum. Neşeyle gelip, evine huzur, sükunet getirsin. Mutluluğu ve huzuru çok hak ediyor


Bebek güzeldir, bebek eve huzur getirir doğru. Bizim evde ise benim koca kazıklar iki gündür yarış halinde. Bebeklik cd leri durmadan seyrediliyor. Bizim tepkilerimiz ise anında kayd ediliyor. Ona daha çok güldün, daha çok iltifat ettin. Terazideyiz. Ben de sonunda işi kökten çözdüm, cd ler yok edildi. Gömdüm diyebilirim en az bir sene yok olsalar iyi olacak. Benim bebeklerimin ikisi de mutlu ve huzurlu bebeklerdi.  Evimize ikisi de mutluluk getirdi. İyi ki gelmişler, hayatımıza renk, neşe herşey herşey gelmiş ...........Sadece onlar sayesinde .....sadece onlar.....

 Onlar sayesinde çok sinirli yada çok yorgun olduğunuz bir anda kahkahalar atabiliyorsunuz. Yada onlar sayesinde uykusuzluğunuzu unutup saatlerce başında bekleyip dua edip, şükredebiliyorsunuz. İnsanın hayatına bu kadar renk katmak mı? Sadece onlar yapabiliyor.....Resimlerini paylaşıyorum benim canavarlarımın. Hayatımın renkleri. Varoluş sebeplerim.
 Sonuç : Kulak ardı edip hadi canım dediğimiz tüm atasözlerimiz özdeyişlerimiz doğru.
"Zaman çok çabuk akıp gidiyor, ne zaman büyüdüler anlamıyorsun." Evet sonuna kadar katılıyorum. Çabuk geçiyor. Kıymetini bilin. Bir Tibet özdeyişi paylaşmak istiyorum :
"Hayat, sizin ondan yaptığınız şeydir.  "
Hayatı siz şekillendireceksiniz güzelliklerin kıymetini bilip, tatsız acı şeylerden ders almayı bilince hayat çok iyi geçecektir. Annemin tabiriyle  BEN CE.............

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder