20 Ağustos 2011 Cumartesi

TRATTARE NEL MODO DESİDERATO..................*


İncecik bir çizgiden bahs edilir hep. O taraf , bu taraf olunur eğer çizgiyi geçen olursa. Kimi geçince delidir, kimi kominist, kimi marjinal. Çizgiyi görebilen yoktur aslında ama çizgi hep vardır. Aşarsan , üzerinden atlarsan küstah olabilirsin, saygısız olabilirsin. Çizgiyi hiç unutmadan yaşamak ise hayatınızla ilgili olan dengeyi bozmamak içindir sadece. Bu arada kendinize nasıl davrandığınız çok önemlidir.
Burada bir başka blogdan alıntı yapacağım : " Kendime annemmiş gibi davranmak." diye tabir etmiş yazar. Evet kendimize annemizmiş gibi davranmayı unutmamalıyız belki de. O bizi dünyada ki herkesden daha çok düşünen değil mi? sonuçta.
Yani onun gibi davranabilirsek eğer kendimize , vakit ayırmış oluruz kendimizi unutmamış oluruz. Ben bu aralar kendimi unutmaktan muzdaribim. Çok kolay oluyor oda. Bir anda başkaları için yaşarken buluyorsun kendini. Bir anda elektrik çarpmış gibi anlıyorsun. Fark ediyorsun, cevap ise seni şoka sokuyor. Ben en son kendim için ne yaptım? HATIRLAMIYORUM.
trattare nel modo desiderato * : TREAT THE WAY YOU WANT . Biraz , nasıl istiyorsak öyle davranmalıyız hayata. Kendimiz olmayı unutmadan.
Pek bir depresyon yazı oldu ama kusuruma bakmayın bu ara böyle. Kimbilir belki ben de uzuuuun zamandır çok kuvvetliyimdir ? Hepinize güzel bir hafta sonu diliyorum.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder