6 Ağustos 2011 Cumartesi

LIFE WITH KIDS............

Değişik bir şey işte.ÇOCUKLU HAYAT......... Hayatınıza onlar girince, geçmişinizi daha doğrusu geçmişte ki hayat şeklinizi bir anda sıfırlayan bir merkez var(MIŞŞŞ) beynimizde işte o hemen devreye giriyor.
Ve doğum öncesi nasıl bir insandınız? Neleri yapmaktan zevk alırdınız? Boş vakitleriniz de neler yapardınız? Öncelikleriniz neler di? Bunlar anında uçup gidiyor. Bu bilimsel bir tespit değil benim tezimdir. Yani beynimiz de öyle bir merkez yok diyecek olan çıkarsa, hemen cevabım hazır : "Dünya bu gerçeğe henüz hazır değil ayrıca bilim adamlarının 15 - 20 seneye daha ihtiyaçları var siz de biliyorsunuz ki bu gün beynimiz tam çözülememiş bir organımız. Mümkünse 20 sene sonra görüşelim haklı olduğumu göreceksiniz " derim.
Evet çekinmeden derim sebebi : yaşadım, yani ispatı benim. Etrafımda ki arkadaşlarım ise benim için sağlama oluyor yani tezimin sonuna kadar arkasındayım.
Bebeğinizi kucağınıza aldığınız an artık siz biyonik bir şey oluyorsunuz. Ağrınız yok, uykusuzluk yok, kişisel ihtiyaçlarınız (abartmayalım tabii ki var AMA ) beklemeye mahkum............ Bu yeni varlığın adı ANNE.
Artık sadece onun için yaşıyor ve bundan deli gibi keyif alabiliyorsunuz.
Nereden geldim bu konuya......... Eskiden hiç böyle bir sorun yoktu. Bebek yada çocuk çorabı kaybetmek. Yani eşim ve ben sadece ikimiz iken çamaşır makinamızın bu özelliği ile tanışmamıştık. Çocuklardan sonra dönem dönem çekmecelerde tek çoraplar oluyor ve çiftini bulana kadar sanki aradan seneler geçiyor. Şimdi diyeceksiniz ki bilinçli anne ol ve o çorapları ayrı torbada yıka. Onu da denedim olmuyooooor. Zaman zaman bu tek çoraplar çıkıyor işte.
Bu süper bir çözüm bence. Hem de çok sevimli . Ben acilen uygulayacağım. Hepinize tavsiye ederim. Yani sonuç olarak diyeceğim şu : İnsan anne olunca çoook değişiyor. Misal ben böyle bir sorundan haberim yok iken şimdi bu çözüm bana hem sevimli hem de çok işe yarar geliyor. Son söz : Çocuğu olmayanlar biraz zor anlayabilir ama o teki kaybolmuş çorap bile size sevimli gelip ve o tek çoraba uzun uzun  bakıp ta gülümseyebiliyorsunuz yaaa Gerisi boş
SİZ DÜNYANIN EN MUTLU İNSANISINIZ.............
Küçük şeylerden zevk alıp çocuklarımızın ve mutluluğumuzun kıymetini bilmek ve okunmak üzere............

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder