8 Ağustos 2011 Pazartesi

HOME MADE....

Birazcık evcilik oynamak isterseniz bir proje teklifim var. Yaz bitmeden yapılmalı yani bence kışın eve yakışmaz ama yine de zevk meselesi siz bilirsiniz. Kolay ve eğlenceli.
İhtiyacınız olan malzemeler :
- Biraz ağaç dalı
- Basit bir cam bardak yada kavanoz
- İp, ibrişim artık ne yakıştırırsanız


Uzun uzun anlatmaya gerek yok fotoğraflar yeterli olacak.


Çok sevimli bir vazo BEN CE. Hem kediniz yaptığınız için ayrı bir keyif verecektir. Keyifli günler.

Şimdi de bir foto paylaşıyorum ben bayıldım.


Nasıl doğru bir laf. Bu sadece  father lar için değil annelerde unutmamalı. Advice : Öğüt aslında sadece laf. Lafta kalmaması için anneler unutmayalım ki asıl akıllarında kalıcı olan sizin davranışlarınız. Ben mesela kitap okumayan ebeveynin çocuğuna ne kadar "çocuğum kitap okusana" derse desin o çocukların okumayacağına eminim. Yani çocuğun ayrı bir ilgisi yoksa yani istisna ise , o başka.... Ama ebeveynin elinde hiç kitap görmezse olmuyor.
Şimdi ben geçen gün bu benzetmenin farklı bir şekline şahit oldum. Oğlumu GS'da yüzmeye götürüyorum, kafede beklerken arka masamda sanırım rus asıllı bir antrenör sohbet ediyordu , istemeden kulak misafiri oldum. Ve çizgi filmlerde ki gibi küçüldüm küçüldüm küçüldümmmmm. Neden mi? Adam diyordu ki :  " Çalıştırdığım bazı çocukarın annesi kafede otururken , çocuğuna hadi sen git spor yap diyor. Olmazzzzz imkanı yok o çocuk önce sporcu aile görecek sonra kendisi yapacak" yani yalan değil söylediklerine katılıyorum ama ne yapayım ben ööle spor aşkıyla yanan bir tip değilim . Tamam ufacıkken diyeyim dilim gençken demeye gitmiyor, bir salona üyeydim deli gibi çalışırdım ama o kadar. Sadece fırsat buldukça dağa kaçar kayak yaparım oda delice hiç durmadan. Hatta arkadaşlarım dalga geçerdi "kızım milli takıma mı hazırlanıyorsun " diye. Sabah pist açılır açılmaz çıkar kapanana kadar kayarım ama yetmez. Biliyorum. Biraz kendimi terbiye edip iyi örnek olmalıyım ............ Çocukların iyiliği için..........
Yani bunu örneklerle çoğaltabiliriz, mesela ağzında lokma varken konuşan bir anne ne kadar "ağzında lokma varken konuşma " derse desinnnn o çocuk konuşacak. Kendisi kızınca dümdüz küfr eden baba ise ileride küfür eden bir çocuğa sahip olacak. Bundan kaçış yok.
Sonuç : BEN CE : Ebeveyn olmak çoook zor zanaat. Ne ekerseniz onu biçeceksiniz unutmayın.





Hiç yorum yok:

Yorum Gönder