30 Mayıs 2014 Cuma

2 Film Tavsiyesi




Bu ara iki film seyrettim ve paylaşayım dedim. Birincisi benim ağır ve gri renkli dediğim filmlerden. Ama çok güzel film. Gerçek hikayelere bayılıyorum hele filmin sonunda hikayenin asıl karaterlerinin resmi ve bugün ne yapıyor oldukları yazmıyor mu... Bayılıyorum. Bu film The Railway Man Colin Firth ve Nicole Kidman filmi.
 Gerçekten etkileyici film. Hele Colin Firth ün oyunculuğu .........Seyredin derim.




İkinci seyrettiğim film ise The Big Wedding Resimde gördüğünüz gibi kimler kimler oynamıyor ki. Susan Sarandon benim filmlerinin tamamını alıp koleksyon yapmak istediğim oyunculardandır. Robert De Niro tartışmasız.zaten. Diane Keaton ın ise genelde aynı karakteri canlandırıyor aslında oynamıyor da kendisi gibi davranıyor sadece hissi verir bana ama tüm filmlerini zevmişimdir. Çok gülerim . 
Anlıyacağınız bu film de benim şey dediğim türden. Hafif  ve yapımcı demiş ki bir kaç kocaman isimleri alayım (gişe garanti olsun) ehhhh bu oyuncularda demiş ki hafif film yani ödül falan getirmez ama gelir olsun hem de eğleniriz.
Ama hafif derken yanlış anlaşılmasın seyretmesi kolay anlamında hafif yoksa tatlı bir hikaye gülmek garanti ehhh oyuncular da ortada.Şu sıkıcı haberler ve günlük sıkıntılardan arınmak yada birkaç saatliğine kaçmak isterseniz bunu da seyredin derim. Enjoy...............

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder