24 Mayıs 2014 Cumartesi

Fears



Böyle projelere bayılıyorum. Bizde de olsa diyorum. Ama biz çekingen milletiz öyle gidip cart diye yazmak kolay gelmez bize .... Hele hele duvar boşsa iş iyice zor gelir bize. Bekleriz, biraz kalabalıklaşsın öyle gider yazarım deriz.
Varsayalım tabela doğru söylüyor ve bizim korkularımız günlük olarak silinecek ne yazardınız ?
- Sevdiklerimden birisinin sağlığına birşey olması
- Çocuklarımın üzülmesi
- Başarısız olmak
- Zamansız gelen ölüm
- Çaresiz hastalık
...............................ayyyyyyyyyyyyyyyyyy say say bitmez.................Şimdi bu duvara yazınca bu korku değil tehlike yok olacaksa tamam yoksa zaten bu korkular ben de saplantı değil yani hayatımı etkilemiyor ama ortadan kalkacaksa bunlar kalksın.
Bir başka pano da ben hazırlasım ve üzerine yazsam : DİLEKLERİNİZ HERGÜN GERÇEKLEŞECEKTİR
İşte o zaman ne yazardınız.
Ben :

- Dünyada ki tüm insanlar çok sağlıklı olsun, hastalar acilen şifa bulsun.
- Herkes bolluk ve bereket içinde yaşasın.
- Herkes mutlu olduğu işlerde çalışsın.
- Öğrenciler hedeflerine ulaşsın.
- Kötülükler bizlerden uzak olsun hatta yok olsun.
- Kötü niyetli insanların aklı başına gelsin ve adam olsun :))
- Hayallerimizin tamamını gerçekleştirebilelim.

Kendim için ise:

- Çocuklarım hayallerini gerçekleştirip çok mutlu bireyler olsun.
- Hayal ettiğim tüm seyahatleri gerçekleştirebileyim.
- Seramik atölyemi kurup çalışmalarımı deli gibi satayım , siparişlere zor yetişebileyim :))

Siz ne dersiniz? Ne derseniz gerçek olsun :)


Hiç yorum yok:

Yorum Gönder