24 Mayıs 2014 Cumartesi

Terbiye



Tv sayesinde tanıdığım ilkbaşta yorumları abartı gelen bir Prof. Sayın Prof.Dr.Üstün Dökmen'i artık çok sevdiğimi tüm kitaplarını okuduğumu söylemem lazım. Evet hala yavaş anlatıyor ama haklı o anlamayana yada anlayamayana da anlatıyor bunu unutmamalı.

Terbiye hakkında ne doğru tespitler yapmış. Çok önemli evet biliyoruz aileden geliyor ama eğer aileden gelmemiş se insan hiç mi kendini geliştirmez.......... hiç mi düşünmez işte bu tipler beni sinir ediyor.

Bir de extra çıldırtan şu : - konuşurken çok bilir ....hani kendine yapılsın kudurur ama başkasına gelince pısssss  işte bunlar.......... bu tip insanlar.

Bunlar beni yoruyor. Eskiden çok incinirdim şöyle desem böyle dese diye kafa yorardım artık büyüdüm anladım ki ne dersen de nato kafa nato mermer.......... Ama olmuyor yine de olamıyor durup durup ne ayıp etti. diyorum. Kabullenemiyorum terbiyesizliği, arsızlığı.
Etrafımda hep ince , kibar ve düşünceli nazik insanlar olsun istiyorum am olamıyor. e ben  de yoruluyorum.
Birbirimizi yormamak ve kırmamak üzere güzel bir haftasonu diliyorum ...................

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder