17 Mayıs 2014 Cumartesi

Soma - Türkiye




Öyle kötü günler geçiriyoruz ki ...........Yine felaket.....yine rezillik..........yine ahlaksızlık........yine hırsızlık......yine şerefsizlik.....yine yalancılık...................................
Türklüğümüzle gurur duyarız ya hani bu ara hiç duymuyorum. Neden mi? Aziz Nesin çok haklıydı az bile söylemişti nur içinde yatsın. Aptalız aptal. Cahiliz bununla yetinmeyip cahillikten sıyrılmaya çalışmıyoruz bile.

Bir filmde duydum adam diyor ki : - Ailem beni hep inek gibi büyütmek istedi ama ben uymadım hep karşı çıktım. Onlar hep istedi ki önüme konan yemeği yiyip içeride bir odada sessiz durayım . Olmadı , yapamadım.

Bizde aynıyız önümüze konanı yiyor, sessiz sessiz o aptal kutusundaki aptal programlara bakarak yaşayıp gidiyoruz. Uyanmalı ve hayatın ziyan olduğunun farkına varmalıyız. O inekten farklı olduğumuzu hatırlamalıyız. Hakkımızı aramayı bilmeli, canımızın kıymetini bilmeli, bazı değerlerin kıymetini unutmamalı.
Bizde halk eziliyor, hakkı yeniyor,hakkını arıyamıyor,ses çıkartırsa gözaltına alınıyor evet farkındayım üst üste yazınca daha korkunç gözüküyor ama doğru.
Şimdi bir yabancı bu yazıyı okursa der ki : - eee hala ne buluyorsu orada terk etsene..........
Anlamaz anlıyamaz ............anlatama da zaten. O kunuyu geçelim ....
Korkunç bir maden patlaması yaşandı. Yazı işlerinden anlamam içimi döktiğim bir sayfa burası. O kadar çok şey yazmak istiyorum ki.......... yazsam ne oluru düşünmekten yazıp yazıp siliyorum. Sonuç : Para için hepsi para......... Ama insan birara bi doyar. Doyun artık yeter...........


Nereden nereye ........... Bu iki resimde gördüğünüz çalışmalar Mark Flood adlı bir sanatçıya ait. İkisi de tam bugünler de Türkiye için yapılmış sanki................Anlıyana................

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder