26 Mayıs 2011 Perşembe

Foto Foto .....Foto............



Yeni moda artık doğuranların tamamı sanki kaset çıkartacakmış gibi önceden foto çekimine gidiyor. Sonra olay esnası ilk saniyeler derken ciddi bir sektör oluştu. Bizim zamanımızda bunlar yoktuuuuu.... diyebilirim aslında ama işin aslı kızımda yoktu , oğlumda da boşver dedim. Şimdi pişmanım keşke benimde olsa....   : (( Ama ben farklı isterim, öyle fabrikasyon iş sevmem benim ki özel olmalı "aaaaaaaaaaaaaaaaaaa" dedirtmeli. Artık kısmet. Şimdi vereceğim örneklere aşık oldum ve doğuracak olanlara, yakınları doğuracak olanlara duyurulur. Neyse ki bize bir kız bir de oğlan gelecek yakında, artık onlar faydalanacak bizden geçtiii... Hele kardeşli olanlara aşık oldum. Hani yeni gelenin heyecanı ile abla yada abi unutulmasın kıskanmasın paniği yaşanır ya işte müthiş çözüm. Hem başrolde hemde şefkatli ve koruyucu rolde......
Bu dünyanın en tatlı öpücüğü değil de ne?
Koruyucu tatlı abla ve fonda başrol baba................
Hepsi birbirinden tatlı değil mi? Ama bence bomba olan pozu sona sakladım.........Ta taaaaaa.........
Resim resmen konuşuyor : BEN ONLARIN ESERİYİM.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder