11 Mayıs 2011 Çarşamba

Kitap Kurdu....

Eskiden çok daha fazla okuyabilirdim. Hatta yatmadan kitap okumazsam olmazdı. Ama yatınca baş ucumdaki lambadan rahatsız olan bir eş ilk sekteyi vurdu. Sonra çoluk çombalak derken okuma oranım düştü. Ama olsun yine de zorluyorum. Bitirme sürem çooo kkkk uzasa da kitap okumaya devam ediyorum.
Buradan kitap kulübü kuralım teklifim hiç cevap alamadı. Anlaşılan kimsenin niyeti yok. Ama tekrar ediyorum çok hoş fikir ............Neyyyssseee ben Elif'i yarıladım rapor sunmak isterim : Müthiş zaten yazarın fanıyım ama bu kitabı bitmesin istiyorum. Çok yavaş okuyorum içime çekerek.
Bu gün bir kitap daha alıp başladım : Cem Mumcu'nun Kendine Bakma  Kitabı . Daha çok başındayım ama bazı kitaplar hemen kendini belli eder ya hani. İyi ki almışım dersiniz bu da onlardan. " senle sen arasında " diyor yazar. Gerçekten öyle içe sesleniş. Tavsiye ederim.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder