3 Mayıs 2011 Salı

PERFECTION..............

Zaman zaman bazı tabirler kafama takılır oldu. Yaşla falan ilgisi var sanırım. Boşluktan diyemem, inanın hiç boş değilim. PERFECTION nedir? Kime göre , neye göre kusursuz olur birşey. Herkesin kusursuzu kendine.
OK bunda hemfikiriz. Ama asıl dert insan o kusursuz tespitini nasıl yapıyor ? Neden ? yapıyor. Böyle bir dayatma yok dışarıdan. Yani kimse bize gelip " eee kusursuzluğa ulaştın mı bakiiim her konuda " demiyor. Ama insan içten içe heeep kusursuza ulaşmak istiyor. Yalan değil..... Okul dönemi en iyi okul , en iyi bölüm eee mezun oldun en iyi kariyer, en iyi maaş, en iyi tatil, en iyi araba, en iyi ev, giyim kuşam , sosyal hayat , çevre kalite bla bla bla blaaaaaaa................. Koş koş bitmek bilmeyen bir maraton adeta, en iyi tekne , en iyi emeklilik , en iyi skor ( her konuda) en iyi mezar . Sonuç kesin cennettir mekanı yahu........
Karar verdim PERFECTION IS IN YOU. Yani meali : Mutluysan herşey zaten çoktaaaaan perfect.
İş her daim mutlu olabilme sanatını nasıl icra ediyorsun ? Becerebiliyorsan ne ala....
Benim için böyle bir anda yatıyor bu PERFECTION ..............

Zamanlama da çok önemli bu konuda. yani yakalıyabilmek lazım o anı.......
Bazen kızımın yaptığı bir cup cake te ne kadar mutlu ediyor beni tahmin edemezsiniz. Justin Bieber hayranı olan lokum kızım, sanki ona servis edecekmiş gibi mutlu oluyor bu şaheserleri yaratırken. Bense bu becerikli, mutlu ve güzel kızı ben doğurdum ne mutlu bana diyerek adeta sarhoş oluyorum bu gibi anlarda.

Bazen bunun gibi gayet uyduruk bir bardakta ki çiçekler bana bu mutluluğu yaşatabiliyor. İşte budur yahu diyorum kendi kendime. Sen bu güzelliklerin farkına varıp ta mutlu olabiliyorsan , sen çoktaaan her konuda PERFECTION ı elde etmişsin diyorum.
İçimiz geçmiş kuruyup yok olmaya yüz tutmuş olsak bile şu yukarıda ki ağaç dalı gibi, manzaraya perfection vermeyi hele hele bu anı yakalıyabileni mutlu etmeyi becerebilmek üzere.
Unutmayın PERFECTION IS IN YOU.......................

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder