12 Mayıs 2011 Perşembe

Huzur .....

Anneler günü hediyem özelim aslında buradan paylaşmak bana yakışmadı ama bana mutluluk ve huzur veren şeyleri sizinle paylaşmak için yazıyorum. Yoksa yazdıklarımın hiçbir akademik durumu yada ciddiyeti yok. İşte anneler günü hediyem. Aşık oldum . Hayatım boyunca irili ufaklı çok budham oldu. Bana her zaman huzur ve mutluluk verir. Sebebini araştırmadım ama gel de reenkarnasyona inanma ? Mutlaka bir geçmişim olmalı Budhayla yoksa Budist falan değilim ki... Önceki hayatıma karar veremedim gitti Budhist, Kızılderili, Perulu, Tibetli, İtalyan ne bileyim belki hepsiydim. Ama gerçek şu ki Budha yı seviyorum. Akşam kucağında mum yakınca güzelliğine güzellik katılıyor. Niyetim keyf etmekse hep mum yakarım zaten. Pazar akşamı arabada uyuyakalmış çocuklarım ellerinde paketle beni bekliyordu. Uyanıp tutturdu Derin aç diye. Ama paket kocaman hadi evde açalım dedim. Eve gelip açınca tekrar aşık oldum çocuklarıma, sevgilime ne mutlu bana .....
Huzur çok uzaklarda olmuyor bazen.... Uzaklara gitmeden burnumuzun dibinde bulmak yada bulabilmek ne şans. Elimde şarabım ve bu mumu seyretmek .....İşte bu aralar bana hayatımda huzur veren yenilikler. Tavsiye ederim birer Budha edinin, mümkünse mum taşısın. İnanın tüm stres sıkıntı hepsini alıp yok edecek. Denendi, onaylandı.Biline....
Huzuru uzaklarda bulup geldim  ya ....Orada gördüğüm güzellikleri de paylaşmazsam olmaz. Bu İtalyanlar zevkli, keyifli insanlar. Neşeliler bir kere bunu da müthiş bir enerjiyle yayıyorlar etraflarına. Şimdi bu yukarıda ki resmin nesi var demeyin. Atlamayın güzelliği, sonuçta bu bir sokak satıcısı sadece kestane satıyor ama şu şıklığa bakarmısınız....? Adamlar tezgahını bile sevimli yapıyor. Campo di fiori'de  pazara gittik mantar satıcıları kendi tezgahlarından önde ayrı bir tezgah yapmış yolun ortasına. Bu tezgahta krakerler bir kasede, imalatı olan mantar karışımları diyeyim mutlaka denetiyor. Hemde keyifle sunuyor sınırsız sunuyor bir de şarap tavsiye ediyor. Benim tespitim şu : Biz de anadoluda köylü pazarinda bu keyif var ama büyük şehirlerde herkes mutsuz ve suratsız. Hem birşey satmaya çalışıyor hem de alıcıya ters davranıyor. Umarım düzeliriz.....
Gelelim keyifli bir sonaaaaaaaa. MOZZARELLA PEYNİRİİİİİİİ............... Efendim bu foto utanmadan bir restaurant ta çekildi. Dayanamadım utanmadan zoomladım. İtalyan bayrağı resmen. OBİKA işte adres budur. Komisyon falan aldığım yok inanın. Ben orada denedim ve bayıldım tavsiye ederim Kanyon'da açmış bile haberim yoktu. Mutlaka deneyin derim...........Have fun ...........Peace & Fun......

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder