18 Mayıs 2011 Çarşamba

HAYAT 1 KERE...............

EVET.... Hayat sadece 1 kere. Reenkarne ol geri gel, ok doğru olabilir. Ama gidip geri gelen var mı ? Anlatan var mı ? "Bak bu gelişte , geçen sefer ki salaklıklarımı yapmıyacağım " diyen var mı ? E yooook. Varsada kimse kaale almıyor. Huuuuuuuuuuuuu hayat 1 kere..............
Mümkün olduğu kadar ne istiyorsak yapmalıyız, ertelemeden hemde. Yarın olmasa da gelecek sene olmayabilirim demeliyiz kendimize.  Ben bu sabah malesef acı bir haberle güne başladım. Bir arkadaşım kardeşini kaybetti. Trafik kazası bir gece önce ve anında ölmüş. Öğleden sonra cenazesine gittim. Sevenleri perişan ..... Puffff .uçtu gitti. Melek oldu. Gencecik çocuk. Cenazede bir ara kendi kendime düşündüm : Budur işte, nereden baksan en fazla 2- 2.5 saat süren bir camii seramonisi ve mezarlık. Bu kadar. Hırlı hırsız kimsem neysen hiiiç fark etmez rota belli. Elinde değil kimse de uzatamaz zaten. Arkada acılı eş dost ve akraba bırak ve git.
Yaşlanarak öleceğimize dua ederek diyorum ki :  Umarım hiç birimiz zamanımızın geldiğine inandığımızda hayatımızı tartınca mutsuz olmayız. Keşke demeyiz, aksine ohhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhh be ne güzel yaşadım ne şanslıydım. Hayattan ne dilediysem yaptım, yapabildim.deriz.
Hayata bu Türk gibi dil çıkarıp, dalga geçebiliriz ve heeep mutlu olup etrafımıza da mutluluk verebiliriz. Yani küs gitmeyiz umarım. Ertelemeden, elimizden geldiğince kendimiz için, mutluluğumuz ve ruh sağlığımız için gönlümüzden geçen herşeyi yapmalıyız.
An ı yaşamalıyız. Yakalamalıyız hayatı. Biliyorum içinizi kıydım biraz ama söylemem lazım dı. Bugün bunları paylaşmak istedim  ...........UNUTMAYIN...... Hayat sadece 1 kereymiş ve her anı çooook kıymetliymiş.

2 yorum: