13 Mayıs 2013 Pazartesi

Romantische Straße Day 2

Sabah otelimizde güzel ve uzun bir kahvaltı yaptık. Bizden başka 2-3 masa daha vardı Fransızlar. Toparlanır toparlanmaz ver elini Marktbreit adlı kasaba. Yaklaştıkça çok küçük olduğunu belli etmişti zaten. Biz bu yolculuğa çıkmadan önce ben sörf uzmanı olarak rotamızla ilgili ciddi bir çalışmaya girmiştim. Bu kasaba ile ilgili resimlere bakınca hep şu poz karşınıza çıkıyor.
Rotayla ilgili okumanın dışında resimler de çok faydalı oluyor. Durmadan " gitmiş kadar olduk" dedik. Ön çalışmalar kuvvetli olup bir de aramızda durmadan paylaşınca .........


 Bu yukarıda gördüğünüz benim çektiğim. Altta ise google da bulduğum hali. Solda hemen duvarın altında küçücük bir dere akıyor. Kasaba gayet minik. Geride bir ara sokağa park edip burada durup bir sürü foto çektik. Evinin önüne park ettiğimiz yaşlı amca ile uzuuuuun bir sohbetimiz oldu. İngilizce ve almanca karışık. City center nerede dediğimizde ise bariz bir şekilde güldü. 3 adım sonra der gibi.
 

Sağda minik bir dükkanda bir melek beğendim.Onu en altta göreceksiniz.



Bu bina nasıl böyle çekilmiş inanamadım. Ara sokakta küçücük bir bina bu. Ama çok sevimli.

Bir yerden sonra kasabalar birbirine benzemeye başlıyor. Hepsi küçücük ve sevimli. Uzaktan kilisenin çanını kerteriz alınca kendinizi kolayca  köy meydanı yani city center da buluyorsunuz. Burada bir de kendimize tatlı bir teyze arkadaş bulduk. 80 yaşında falan altında jeani spor ayakkabıları boncuk gibi mavi gözlü bu teyze bizi aldı bir evin avlusuna soktu. Normalde asla açmayacağımız koca bir kapıdan minik bir avluya girdik. Duvarda binanın yapılışını anlatan bir yazıt vardı.


Detaylar çok sevimli. Su giderleri eğlenceli. Tabelalar dantel gibi.




Binalar süper korunmus , restore edilmiş kısaca kıymet bilinmiş. Kısa bir yürüyüş yaptıktan sonra tekrarrr arabaya binip düştük yola. 2 tane çok hoş otel var dı birini girip gezdik. Ama kimsesiz gibi. Otelin içinde personel dahi görmedik girerken gördüğümüz de işine gitti dönüp bakmadı bile.
Sonuç bence burada kalmaya değmez. Küçücük sevimli gez ve çık yola devam et. Anlayın işte bir cafe bulup oturmadık bile ................


Normalde böyle şeylerden pek hoşlanmayan ben buna bayıldım. Böyle minik durduğuna bakmayın 30 cm falan genişliği var dı. Fiyat sa komik 9- euro. Hepinize mutluluk ve huzur getirsin bu melek.
Arkası yarın ............... :))

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder