27 Ağustos 2013 Salı

Cem Adrian

Zevkler ve renkler tartışılmaz. Çok klişe ama doğru. Tartışmaya değmez yada aslında şu demektir belki de : sana ne ben bunu sevdim.......
Belki seversiniz diye paylaşayım, hatırlatayım dedim : Cem Adrian yeni albumu çıkıyor cd olarak satışta mı bilmiyorum ama App Store da 3 Eylül de çıkıyormuş. Kısa kısa dinledim. Ses su gibi zaten ama bu album atlanmamalı derim.

İlk parça " Ben seni çok sevdim"  diyor ki :

Ben seni çok sevdim
Belki zordur anlaması sessizliğimden.
Ben seni çok sevdim.
Sen oku kelimeleri gözlerimden.


Güzel parça. Takıldım kaldım. Sen anla demese söylese............Ona söylese...........
Bazen fazla sessiz kalmak, karşımızdakinin anlamasını beklemek yada zaten biliyordur a sığınmak doğru mu? Tartışılır. Belki de tartışılmaz aynen zevklerin tartışılmadığı gibi o da öyle der geçeriz. Hayat kısa biraz daha söylesek, söyleyebilsek duygularımızı. İşte o zaman günümüzün en büyük modası Detoks var ya işte onun en hakikisini yapmış olacağız. Belki de ......Haberimiz yok sadece...........



Benden söylemesi............. Hala vakit varken, geç kalmadan, söyleyin gitsin. Ben seni çooook sevdim. Tüm sevdiklerinize söyleyin. Öyle eşe, sevgiliye falan değil çocuğunuza, arkadaşınıza, annenize, babanıza, kardeşinize hepsine söyleyin söyleyebildiğiniz kadar. Çooook iyi gelecek bilin.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder