28 Ağustos 2013 Çarşamba

Çocuklar



Okulların açılmasına az kaldı. Okula giden çocuğu olan hanımlar sözüm size. Eğer çocuklarınızın yanına meyve veriyorsanız işte onlara sürpriz yapma imkanı. Geceden de olur sabah ta olur, iğne ile mesajınızı muz kabuğuna yazdığınızda öğlen mesaj gayet net okunur hale geliyor for your info.




Renkli bantlarla odalarında yeni dünyalar yaratmalarına izin verin. Ben denedim hem çok eğleniyorlar hem de yaratıcılıkları gelişiyor. Kendileri design ediyor ve uğraşıyor , yapıyor bu da onlara acayip bir mutluluk veriyor. Ehh bu da for your info.

 


Aradan da bunu hatırlatayım dedim.



Çocuklarınızı bırakın gördükleri ve sevmek istedikleri tüm hayvanları (sahibi izin veriyorsa) sevsinler. Siz sevmeseniz de ürkseniz de onlara müsade edin. Bu sevgiyi onlardan esirgemeyin.






İlgilerini çeken herşeyi onlara sağlamaya çalışın. Benim kızım mesela 3 yaşından beri fotograf makinasını elinden düşürmez. Şimdi hem enteresan ve başarılı bir bakış açısı var hem de fotografları beğeni aldıkça çok mutlu oluyor. Küçükken ona ucuz bir makina almıştım o onundu şimdi ise benim kıymetli makinamı ara sıra veriyorum ona emanet oluyor ve gerçekten güzel çekiyor.





Bırakın arasıra şu çizgi filmlerden öğrendikleri şeyleri yapsınlar. Bizimkiler bu resimde marshmallow yapıyorlar. Bu kadar küçük ve saçma şeyler onlar da unutulmaz anlar olarak kalıyor. Unutmayın.

Bu da nereden çıktı ........... Şuradan, hani okullar açılacak hani çocukların nefes almaya vakti kalmayacak ya. Unutmayalım istedim , unutmayalım onlar çocuk ve aslında çok küçük şeylerden çok mutlu olabiliyorlar. Bu da for your info..........


Hiç yorum yok:

Yorum Gönder