3 Ocak 2012 Salı

2012 .....2013.....2043................................



İlk " kompiter " buymuş. Bugün teknolojinin ulaştığı noktaya bakılırsa insanoğlu hadi diyelim 100 yıl yani şu son yüzyılda coşmuş. Arap atı gibi sonradan açılmış. Elektrik ile tanışana kadar binlerce yıl herşey hep aynı yaşanmış. Dünyanın neresinde olursa olsun insanlar aynı şeyleri paylaşmış. Hep zorluk çekmişler diyen de var , yok keşke biz de halaaaaa öyle yaşasaydık diyen de. Sonuç insanoğlu nankör elde ettiklerinin kıymetini bilmez ve hep olmayanı ister.

Bu gelişme nereye kadar. Hayal gücünüzün sınırlarını zorlasanız ve 100 sene değil sadece 30 sene sonrayı hayal ederseniz neler çıkıyor? Korkutucu değil mi? Gelişim bu hızla devam ederse, bazen çocuklarımın üniversitede  tercih edecekleri bölüm henüz kurulmamış olabilir diyorum.
Bu durum bana dert mi? olmuş diyecek olursanız. Evet biraz .....Yılbaşı tatilinde elinde elektronik oyuncaklarla dolaşan çocuklar benim sinirimi bozdu ve her gördüğüm asosyal ama teknolojik çocuk bozuyorrrrrr. Oğlum henüz değil ama kızımı kısıtlamasam 24 saat öyle yaşayabilir bile.


Ama bu konuda gestaponun önde gideniyim. En büyük kozum şimdilik tabii....
Bazı durumlarda ise şaşırıp kalıyorum. Yaşlanıyormuyum ne? Hele Derin bana "ayyyy Anne bir dakika müsade etsen de ben hemen yapsam " falan demiyor mu? Bammmmmmm ..işte yaşlanıyorsuuun la lal la la laaaa laaaaaa................                                                                           Hadi bakalım daha neler göreceğiz..................Sağlıklı ve mutlu olalım da ne olursa olsun ..........

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder