10 Ocak 2012 Salı

FLU, VIRUS, GERM.............WHATEVER...........

Adına ne derseniz deyin, yok bu yeni çıkmış meta , kata , kuta her ne .......... ise beni, ailemi kırdı geçirdi neyse ki max 3 gün sürdü. Şaka gibi , geçen hafta oğlumun okulundan aradılar ateşi var gelin alın diye. Ateş ve baş ağrısı. Zavallım : - Anneeeee bu baş ağrısı ne kötü bir şeymiş diye ağladı. Ateş 39 dereceleri gördü. Ama cumartesi ayaklandı yani yataktan çıktı ama hep evde dinlendi. Cuma akşamüstü onu ziyarete gelen annem evine gidince ateş ve boğaz ağrısı ve pek tabii baş ağrısı...... Astımı var önlem almalı dedim cumartesi sabah ona gittim ilaçlarını verdim çıktıııımmmmm
Cumartesi öğlen ne oluyor bana dedim 12.30 da üşüme başladı....13:00 de kendimi yatağa attım ateş 40 derece............ Bir hastalık nasıl bu kadar çabuk kendini gösterir. Geliyorum demeden nasıl bu kadar yataklara düşürür anlamadım.
Sonuç yattık kalktık bitti ama benden söylemesi bu ara bana birşey olmaz demeyin ve en ufak hastalığı olana bile mecbur değilseniz yaklaşmayın. Bize okuldan geldi annem bize gelmeseydi hastalanmayacaktı....
Hatırlatmakta fayda var, ben çektim siz çekmeyin........... : )

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder