10 Ocak 2012 Salı

Yatak döşek..............yatmak...........

Bütün hastalar acil şifa bulsun. ..................Düşmanımı yatırmasın................... Yatmak kadar zor olan bir şey yok. Yatmaktan keyif alanları anlamam. Hani şu bulunduğu kanepenin şeklini anında alan ve hatta utanmadan üzerine birşey (battaniye, kazak ne bulursa hemen ...)çeken uyumaya meğilli diyelim tiplerden bahsediyorum.
Biraz ayıp kaçacak ama kusuruma bakmasınlar, ben genelde insanları bazı hayvanlara benzetirim hehhh işte bunlarda manda lardan geliyor olsa gerek. Manda gibi yatmak diye bir tabiri olan millet..... ehh bakıldığında yatmayı seven , resmi tatili en çok olan en zengin olmasa da............ yada gel bi oturalım diye tabiri de olan millet yatar tabii ne yapacak. Yatmasa da gel bi oturalım diyen de ayağını altına alıp oturur ...................


Neyseeeee bana ne yatan yatsın ama ben sevmiyorum sırf bu yüzden şu 1.5 gün zor geçti. Kalkmaya halin yok ama evde bir rahatlık ...........ev uçmuş neyse acısını çıkarttım kalkar kalkmaz.
Ama yatmanın iyi yanı , gündüz çok uyuduğumdan gece oturdum ve tekrar..........
SEX & THE CITY 2 yi seyrettim. Özlemişim , keşke devamını çekiyor olsalardı.... yada 3. film gelse bari. Ben o diziye bayılırdım hiç kaçırmazdım. Bu filmde de kız kıza seyahatleri var neyse ki biz de yaptık ABU DHABI değil ama Roma' da çok iyiydi. Her sene yapmak niyetimiz. Bakalım bu sene neresi olacak............... Özledim kızlar.......
Kim ne derse desin ve hatta koca köylüler kızsa da , beyler alınsa da bir gerçek var ortada KIZ KIZA tatilin hali bir başka oluyor. Bir kere damacana ile içip gülme krizinden çıkamıyorsun , bundan daha iyi relax, detox, botox olur mu ? Darısı tüm isteyenlerin başına. Unutmadan tavsiyeler alınır..... hani şu bizim 2012 seyahati için....

2 yorum:

  1. Benim bir tavsiyem olacak...
    Mısra diye bir kız var onu da dahil ederseniz bu seneki kızkıza gezisine şahane olur. Acaip uyumlu ve tatlı bir kızdır ;))

    YanıtlaSil
  2. Ancak Arkadaşlara danışıp cevap verebilirim.... Mekan konusunda yardımcı olursanız sevinirim : )

    YanıtlaSil