12 Ocak 2012 Perşembe

Chris Cleave

Bir Kitap tavsiye edeceğim. Yazarın daha önce hiç kitabını okumamışsanız eğer tanışmanızda fayda var derim.
Eğer bir yazar büyük gazetelerin eleştirmenlerinden tam not alıp bir de okunmalı listesine ekleniyorsa, ben kaçırmamakta fayda var derim. CHRIS CLEAVE " Küçük Arı " beni etkileyen bir kitaptı. Ukalalık yaparak bestseller olmuş şöööle hafif bir kitap alayım diyerek plaj kitabı olarak almıştım ve sonunda kendimi neredeyse plajda ağlarken bulacaktım. Kitapta mülteci kamp hikayesi anlatılıyor. Hani şu müthiş ve adil İngilizler var ya işte onların adaleti. Hikaye çok etkileyici. Okunmalı bir kitap.




Şimdi yazarın " Kundakçı " adlı kitabından bahsedeyim.
Newyorker : " Çarpıcı "
The Economist : " Büyüleyici "
Ve daha niceleri bu ve benzeri yorum yapıyorsa güvenin derim. Ben başladım bitirmedim ama etkileneceğimden eminim.
Kitabın arka kapak sayfasından alıntı ise şöyle diyor : Aptal değilsiniz. Kusursuz anne diye birşey olmadığını biliyorsunuz.Diğer pek çok kitap size olduğunu söyleyecektir ama bu kitap size yalan söylemeyecek.
Şimdi bir kere eğer yazarın hayranı değilseniz ve anneyseniz hemen alırsınız bence. Yazar hani şu elimden bırakamadım dedirten kitaplar var ya işte öyle yazıyor benden söylemesi. Amazon dan arayınca bir kitabına daha rastladım ben okumadım ama adı : " Incendiary " teröristler fidye ............ o da enteresan olsa gerek.
Kundakçı Pegasus yayınlarından mart 2011 de çıkmış. Ben sanırım Martta aldım ve ancak sıra geldi .
Tavsiye ederim yazarla tanışın. Ve kitaplarının keyfini çıkartın.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder