28 Ocak 2012 Cumartesi

CONCLUSION.............

Son kararlar , son tespitler................. Olur da yolunuz düşerse "for your info"..........

- Ukrayna'da 2 gece kaldım. Bu iki gecede de farklı restoranlardaydım. İkisininde tavanlarında eski haritaların büyütülmüş halleri print edilmiş ve tavanlara yapıştırılmış tı NEDEN ? Bilemiyorum ama entere....
- Bir ırkın erkekleri bu kadar antipatik olabilirken , bu kadar sakil olabilirken , kadınları nasıl böyle oluyorrr?
- Kahvaltıda yedikleri o ağır akşam menüsünü mideleri sabah sabah nasıl kaldırıyor?
-Yaşadıkları evler nasıl oluyor da 30 sene önce terk edilmiş gibi gözükebiliyor?
- Hayatımda gördüğüm en güzel anoraklar kapüşonlu olupta kenarında dünyanın en güzel kürkleri oluyor da bunlar neden İstanbul da olmuyor?
- Nasıl oluyorda bir millet bu kadar zengin olup fakir gözüküyor?
Yani demek istediğim komünizm gideli seneleeeer oldu hala nasıl oluyor da etkisi sürüyor? Yoksa içten içe sürüyor da bizim mi haberimiz yok.
- Gösteriş merakı nasıl bu boyutta oluyor? Örnek otelimin lobbysi ve restoranı 5 yıldız ama oda 3 ü zor alır.
- Kadınlar bu karda bu buzda nasıl o topuklarla yürüyebiliyor?
- Bu kadınlar kaç beden? Hepsi silikon mu? Yoksa soguktan mı?
- Unutmadan son hatırlatmam......Sakın lokal bir şey yemeye kalkmayın. Ben denedim.Varenika .


Bu tavuk kokan ve içinde kesilmiş süt gibi bir peynir olan anladığım kadarıyla hamurunda patates olan bir de üstüne üstlük kremayla servis edilen bir şey. Resmen şeyyyyyy. Açtım ve yanımdan süper avrupalı tabaklar geçiyorduuuuu.
Heee bir de HARASO " HARAŞO " YANİ  İyi demek iyi . Bizim haraşo model örgü neden iyi peki?

For fun , for your info ne diyelim geldik gördük dönüyoruzzzzz.





Hiç yorum yok:

Yorum Gönder