28 Ocak 2012 Cumartesi

UKRAINE.............






İş seyahati ve Ukrayna ile tanışmam............
Hemen ilk tespit: Memleket dümmmmmdüz. Ama gerçekten dümdüz. Aklıma ilk önce burada ehliyet sınavlarının mutlaka çok kolay geçiyor olduğu geldi. Düşünsenize yokuşta kaydırma derdi yok.  Utanmadan söyliyeceğim insan kendini şey zannediyor "yahu biraz sıksam kuzey kutbunu görürüm."

İkinci tespit: SOĞUK AMA NASIL SOĞUK - 20 DERECE İLE TANIŞTIM. Pek tavsiye edilesi bir sıcaklık değil adamlar kendilerini votkaya vermekte yerden göğe kadar haklı. Zaten burnum akıyooo diyene hemen biberli votka içsene diyorlar.

Üçüncü tespit: Ben gittiğim yerlerde deli gibi yürürüm. Kendimce oranın yerlisi gibi davranıp, herkesin göremediğini görebileceğimi zannedip yürürüm. Ama burada olmadı yapamadım. Soğuk diye insan göremiyorsunuz. Eeee peki alışveriş merkezi falan yok mu gideyim dedim.....Gidemedim. Yokmuş olan da pek fenaymış. En iyi yer oteliniz zaten insanlar gezmeye oraya geliyor dediler. Ben de söz dinledim ve son günümde akşam üzeri 5 te otele kapandım.
Efendim ayıp olacak ama klasik Türk erkeği aklına da cevap verelim.

Dördüncü tespit: Evet hepsi fıstık ve hepsi frapan ve hepsi acayip topuklu giyiyor.

Benden şimdilik bu kadarrrrrr...........Okunmak ve yorumlanmak üzere.................

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder