1 Ekim 2012 Pazartesi

Abel Korzeniowski.......... A cellist ... A composer... A great master


İnsanın müzik zevki asla ve asla tartışılamaz. Bu nasıl kişinin karakterini, yetiştiriliş şeklini tartışamıyorsak aynıdır. Tartışmasız. Ama ben beni yakından tanımayanlara kendimi anlatayım ki tarzımız benzemiyorsa boşuna sizi yormuş olmayayım. Yani okumayın , siz  bu müzisyenden ve eserlerinden mahrum kalın.

Ben klasik müziğin dinlendiği sevildiği ve müzik sisteminin iyi olması gerekliliğine inanan bir evde büyüdüm. Yani bizim evimizde cızırdayan radyo asla olmadı ya da arabesk falan çalınmadı. Bu tercih meselesidir ben asla diğerleri demek istemem. Heeeee şimdi içinizden benim gençlik hallerimi bilen ve "Şekerim eller havaya klüplerde az bağıra bağıra çığırtmazdın" diyen çıkan olursa onlara da cevabım şu olacak " Şekerim o , ortama ayak uydurma ve sırılsıklam aşık olma, ergenlik gibi sebeplerin sonucuydu. Benim evimde ya da arabamda o şarkıcıların albümleri asla ve asla olmadı" derim. Bu da yeterli olur...................

Şimdi geleyim asıl konuya. Abel Korzeniowski bu genç Polonyalı müthiş bir müzik adamı. Film müziklerinde dünyayı sallıyor ve bence kaçırılmamalı. Sanatçının web sayfasından doya doya dinleyebilirsiniz. http://www.abelkorzeniowski.com/info
Bir kere en önemli işaretlerden biri bence tabiii.............. Korzeniowski sayfasının başına " Music made by hand..." yazmış. Daha ne desin , anlayana tabiiiii .W.E Soundtrack favorim ama hepsi müthiş. Sözüm tarzımızın tuttuklarına , kaçırmayın dinleyin atlamayın bir ara bakarım demeyin. Bana teşekkür edeceksiniz ( ehhh tabii ki tanımıyorsanız yani oha anca mı öğrendin demiyorsanız) Ben yeni tanıdım ve sevdim tanıyın istedim. Enjoy.............. Okunmak ve yorum almak üzere.........














Hiç yorum yok:

Yorum Gönder