17 Ekim 2012 Çarşamba

" To Rome with Love "



Woody Allen ı seviyorsanız mutlaka gidersiniz, Roberto Benigni'yi seviyorsanız kaçırmayın, Penelope Cruz hayranıysanız gidin görün aşk ve mutluluk onu ne kadar daha güzelleştirmiş. Daha kimler kimler oynuyor.  Ben Roma aşkımdan gittim dersem dürüst olmuş olurum. Açıkçası bazen Woody Allen'ın işleri bana bazen  hitap etmeyebiliyor ama yine de severim. Londra, Paris şimdi de Roma. Sırada ki şehir hikayesini sabırsızlıkla beklemeye başladım bile. Gerçi film bize nedense geç gelmiş İtalya'da nisanda vizyona girmişti.
 "Midnight in Paris" i de sevmiştim ben. Yani bu size benim film zevkimle ilgili  ipucu olsun. Filmi seyrederken hikaye bir yana şehre doyuyorsunuz. Roma görüntüleri yeter, gitmiş kadar oluyorsunuz. Seyrederken Trastevere'de evim olmasını bile hayal ettim.
Oyuncular kuvvetli, hikaye güzel, Woody Allen'a bu filmi  için dahi yönetmenin zayıf çalışmalarından birisi dense de ben beğendim. Hele Roberto Benigni'nin başına gelen ........... (Malesef "ünlü" olmak diye bir kavram var.)
Filmin özeti bir sinema sayfasından aldım aynen şöyle  : " Woody Allen “Roma’ya Sevgilerle” de seyircisini, hayatlarını sonsuza dek değiştirecek maceralar yaşayan insanlar hakkında romantik ve eğlenceli bir yolculuğa çıkartıyor. Film İtalya'da bir grup Amerikalı ve İtalyan'ın başlarından geçen romantik anlar ve maceraları konu alıyor. “Roma’ya Sevgilerle”deki hikâyeler, ezelden beri devam eden aşk arayışını bazen şehrin herhangi bir sakini bazen de yazın gelen bir turistin hayatına girerek anlatıyor. "
Beğeneceksiniz derim............. Okunmak ve yorum almak üzere..................

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder