11 Ekim 2012 Perşembe

Tespit 2

Bu aslında tespitler listesi olacak. Benim Ekim ayı Bodrum tespitlerim de denebilir.

- Ali Güven'e saygıdan onun tezgahı duruyordu. İnsan tezgaha baktıkça sanki bir yerden çıkıp gelecekmiş gibi hissediyordu. Ve tabii ki içi giderek tezgahtaki işleri inceliyordu. Lakin..... Kalkmış yerle bir olmuş. Yani bina yok sanırım kaçaktı . Kocadon geri gelince herşeyi kuralına göre yapmaya başladığından bayağı bir temizlik olmuş. Ama belediye onu tutamadı mı......Yazık koca bir Ali Güven geçti gitti. Bodrum tarihine damga vuran simgelerden birisi için umarım çok geç kalınmadan birşeyler yapılır. Gerçekten bu çok ayıp........
- Hava ................muhteşem. Aklı olan (çocuksuz insanlar ) Bodrum a Eylül de Ekim de gider. Temmuz ve Ağustosta ne işleri var vıcık vıcıkkkkkk.
- Deniz ................muhteşem.
- Marina ama eski marina tarafı yani kaleye yakın olan kısım acilllll çiçeklendirilmeli. Tamam bir kıyım olmuş meydan ortaya çıkmış ama bir peysaj düzenlemesine acil ihtiyac var.
- Yolumun üzeri olduğu için Gümbetin içinden geçerken yeni eğlence şekline şahit oldum. Bir de arabada 5 dk bekleyince tam öğrendim. Efendim malesef Gümbet te yeni trend şu : Sanırım doğu kökenli, apaçi diye adlandırılan saç modeli yapmış, kaslı, atletli, düşük jeanli genç abiler animatör gibi birşey olmuş. Nasıl anılıyorlar bilemiyorum ama yaptıkları şu : turistlerin masasına gidip sandalyenin üzerine çıkıp el çırparak ritm tutmak. Bunu yaparken de turistlere de neredeyse silah zoruyla el çırptırmak. Bir ara arkadan gelen bir apaçi sandalyede ki gencin pantalonunu aşağı çekti "don"u gözüktü. Sonra palyaçoları andıran bir şekilde "sen görürsün" gibi işaretler yaparak birbirlerini kovaladılar. Bu olaya yaşlı İngiliz turistler çok güldü. Ben şaşkın şaşkın bakarken gecenin ilerleyen saatlerinde o gençlerin jigololuk yaptığına ve Phukette görülen küçük kızların yaşlı amcaların kucaklarında oturmalarından hiçbir farkı olmadığına kanaat getirdim. Bu benim kendi görüşüm işin aslı bu olmaya da bilir ama inanın dışarıdan çok ucuz ve çok çirkin gözüküyor. Yazık.
- Havaş fiyatları adamına göreymiş. Normali 26 - 28 tl gibi Pegasus ile uçana 10 tl atlasa başka. Şaka gibi yol aynı otobüs aynı fiyat : (
- Musto ............denenmeli bu sene iyice büyütmüş. Çok güzel bir mekan olmuş. Eski süngerden tanıyanlar bilir musto açtı . İyice büyüdü müzik güzel, mekan güzel, garsonlar çok iyi, yemekler müthiş, şarap kadehleri buz gibi geliyor, keyifli, fiyatlar gayet iyi...............Gitmemek hata olur benden söylemesi. Ama siz "en innnnn" yer olsun hesapta carrrttttt diye gelsin diyenlerdenseniz size göre değil benden söylemesi. 
- Eylül de görmeye başladığımız Lambuka cirit atıyor. Hergün en az 2 tane görmek Ekim de garanti.
Lambuka : Tadı pek güzel olmayan ve yerlilerin güveç yaparak daha lezzetli hale getirdiği, mavinin en güzelini taşıyan balık.
- Bir de acı gerçek. Cahiliz ve meraksısız.................
Kaldığım otelde bir seminer vardı hukukçular bilmem neeeee Kalabalık koca koca adamlar gelmiş. Bu adamlardan biri iskelede yanımızda otururken lambuka geldi "ok görmemiş olması doğal" Ben tam anneme "iskelenin altındaki sürüyü takip etti onlara geldi" dedim bu amca bana dönüp şaşkın bir ifadeyle "balık mı yiyooo " dedi. Ciddi ciddi bunu sordu. "E Evet" dedim ama şok oldum. Yahu "büyük balık küçük balığı yer " bunu da mı duymadın. Cahil........... Sonradan keşke " yok o sadece hamburger yer" deseydim deyip güldük.
Diyeceğim şu bu adam okumuş olanlardan bir de..............


Hiç yorum yok:

Yorum Gönder