21 Eylül 2013 Cumartesi

Anish Kapoor

İstanbul'un her mevsimi ayrı güzel ama sonbahar o sıcakların üstüne ilaç gibi geldi. Tatlı bir hava, biraz parçalı bulutlu ve her an bir yerlere iyi yağıyor dedirten cinsten. Aslında tam seyahat vakti .amaaaa.............. çoluk çombalak ....... okullar açıldııııı....................
Evhanımı olmakta bir acayip şeymiş. Sabah 6:30 da kalk hepsini yerine yurduna yolla pat evde tek başınasın. Sonra naaapsam naaaapsam.
Ben de havayı fırsat bilip 2 dostumla beraber Anish Kapoor sergisine gittim. Sakıp Sabancı Müzesinde sergi. Mekan keyifli zaten ama işlerde güzel. Yani must see derim. hazır ayağımıza kadar gelmiş kaçırmayın.
 Boyutlar çok büyük burada benim çektiğim fotolardan aldanmayın.


Bu yara adlı bir çalışmaydı.






En meşhur işlerden birisi daha "sarı" Bunun boyutu 5mt- 5 mt gibi.


 Bunlar da bana biraz iğrenç olacak ama safra kesemden çıkan taşların dev hali gibi geldi ....  Koca mekana serpilmişlerdi.




Bir de fon da insan olsun istedim boyutlar hakkında bilgi verebilmek maksatlı....


Unutmadan en çok beğendiğin 2-3 işi çekemedim sebebi o hissi verememek ti. Gidin ve görün sizi içine çekiyor sanki.............

Unutmadan...........Hani Chicago da ki Cloud Gate adlı paslanmaz devasaaaa heykel var ya hani şehrin simgesi halini alan ve her gidenin mutlaka önünde resim çektiği , hani bean olarak ta anılan işte o da sanatçının işiymiş bilmiyordum.
Müze girişinde de Yine dünyayı dolaşmış Sky mirror adlı işini göreceksiniz. Enjoy derim başka da birşey diyemem.



Hiç yorum yok:

Yorum Gönder