18 Eylül 2013 Çarşamba

Ben de fişlendim

Hep anlatılıyor yazılıp çiziliyordu. Ne yalan söyliyeyim abartılıyor diyordum. Ama doğruymuş. Ben de fişlendim. Ne mi oldu ? Kapımı gayet düzgün görünümlü ve kibar insanlar çaldı. Güvenlikle beraber izin isteyerek bir anket yaptıklarını söylediler.
Genelde müsait değilim der başımdan savardım ama nedense bugün sanırım kibarlıklarına dayanamayıp tamam dedim.
Anketin nereden istendiğini ve kim tarafından yaptırıldığını anlamadan (güvenlik yanımızda ve çocuklar fonda gayet gürültülü olduğundan) hemen anket başladı. Sanırım 25 - 30 soru kadar belediyemiz hakkında görüşlerim soruluyordu. Ben Bahçeşehir e yeni taşındığımdan çoğu soruya yorum yok dedim. Ama sonlara yaklaşırken bomba sorular geldi.
- Son seçimde hangi partiye oy verdiniz?
- Bugün seçim olsa hangi partiye oy vereceksiniz?
Hee bir de aradan şunu sordular :
- Şimdi ki Belediye Başkanımıza tekrar oy verirmisiniz? Vermezseniz sebebi ........... Başlıyor saymaya
.....partisi.........kişiliği............ gibi.

Yahu anket yapılır yapılırda bu kadar uzuuuun ve masraflı olur mu olur muş. Bir de eğer biz de a k p yandaşı olmadığımızdan fişlendik mi...... Fişlendiysek ne olacak.......... Sonraki seçimde a k p alamazsa aynen İzmir de olduğu gibi cezalandırılacakmıyız. Bu arada Bahçeşehir a k p nin miş onu da öğrendik parası da çokmuş....... Sonradan güvenliği arayıp sordum Belediyeden geliyorlarmış ama mecburi değilmiş istersek katılmayabilirmişiz..... Sağ olsunlar....
Yahu ben kadiköylüyüm yeni düştüm buralara ........... gelir gelmez fişlendim.........
Şaka şaka ne fişlenmesi BELEDİYE ÇALIŞIYOR  sadece çalışıyor amaçları bizlere daha iyi hizmet verebilmek. Yaaaa işte böyle ........... For your info............

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder