23 Eylül 2013 Pazartesi

HEART VERSUS MIND



Benim ülkem Türkiye'de zihinler karışmış. Karıştıran hainler artmış. Din ele alınıp cahiller kandırılmış. Kötü bir dönemden geçsek te ben iyimserliğimi koruyorum bugünler geçecek. Hokkabazlar yerini bilecek. Bu benim görüşüm. Geçenlerde okuduğum bir budist rahip hikayesi bende "hehhh işte bizimkiler gibi " dedirtti. Hikaye şöyle :

İki budist  rahip ormanda yol alırken bir dere kenarına gelmişler. Derenin kenarında çok güzel bir kadın karşıya nasıl geçeceğini bilmeden durmuş yardım bekliyormuş. Budist rahiplerinde kadınlarla ilişkiye girmesi, onlarla yakın temasta bulunması dinen yasakmış. Rahiplerden bir tanesi yardım isteyen kadını hiç düşünmeden kucaklamış ve derenin karşısına geçirmiş. Kadın teşekkür edip yoluna devam etmiş. 
Arkadan tereddüt etmiş ve kadına yardım etmemiş olan rahip dereyi geçmiş. Diğerine : - Kadınları kucağına alman yasak nasıl yaparsın demiş.
Aldığı cevap : - Ben o kadını çoktan kucağımdan indirdim ama sen hala kucağında taşıyorsun ..... olmuş.

İşte aynen bu aynen bu günlerde benim ülkem kadınları kucağından indiremeyen yobazlarla dolmaya başladı.... Onların aklı , fikri karışık , kalpleri ise taşmı kaplamış bilemem........Çok fena ........... ama geçecek.............. geçecek.


Hiç yorum yok:

Yorum Gönder