30 Eylül 2013 Pazartesi

ART IN ISTANBUL NOWADAYS

Bienal en önemlisi ve kaçırılmaması gereken etkinlik. Ben antrepo 3 ile başladım. Cumartesi gittiğimden kalabalıktı. Bu sene girişleri de ücretsiz yapmışlar yani gitmemek için kimsenin mazereti kalmadı.
ANNE BEN BARBAR MIYIM ? Tema.....
Benim haddim olmayarak (sanat eğitimi almadığımdan) bir önerim olacak. Eğer önceden sanatçıları tanımıyor, işlerini takip etmemiş yada sanat eğitimi almamış sade vatandaş iseniz ben ce bienal rehberli gezmeyle daha fazla zevk alacağınız bir etkinlik olacaktır. Yani çalışmaların yanında ki küçücük tanıtım yazısı yetersiz kalır.





Favorim....


Bu foto da malesef detaylar çıkmadı ama siyah kalemle sanatçı yazılarda değişiklik yapmış Eğlenceli ve düşündürücü bir hal almış.....





Kültür yoksa olmaz diyor sanatçı. Ben bayıldım ............. Anlayana ............


Bu çalışmada "şüphelilerin kutuları " var diyeyim........... Gidile görüle.............




 "SESSİZLİK" adlı çalışma.......




İşte benim favorim.............. Resmini çekemedim. Anlaşılmazdı............ Çıkışa yakın hafif labirent gibi L bir giriş. İçerisi  zifiri karanlık uzun ince bir dikdörtgen mekan. İçeride sizi Atatürk Kültür Merkezinin fasadı bekliyor. Uzakta.......... Zor nefes alıyor............. Yoğun bakımda............. Çok etkilendim ben. Müthiş bir iş. Kaçırmayın.




Doğru söze ne denir ?



Bu çalışmanın adı da "LAMENTO"  Rehbersiz gezdim ya dert edindim kelimenin anlamını buldum.
Feryat eden kişi..... Ağlayan kişi........... dedim çıktım işin içinden. Gerçektende yerdeki seramik adam dertliydi işte. Benim konu mankenim ise hiç dertli olmasın :))

Uzun sözün kısası bu işleri sevenler kaçırmayın. Bienal 20 Kasım a kadar devam edecek.
Diğer mekanlar ise: - Galata Özel Rum İlkokulu
                              - Arter
                              - Salt Beyoğlu
Toplam 88 sanatçının eserleri sizleri bekliyor. Ben yine buradan gittikçe kısa kısa detay geçerim. Sonuç İstanbul yaşıyor .............. Hayattayken ve buradayken kaçırmayın...............

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder