9 Eylül 2013 Pazartesi

Just like a "racecar"*

*Aynı "racecar" gibi Racecar yarış arabası ama bizim burada derdimiz manası değil şekli. Racecar ı düz de okusanız ters te racecar racecar dır. Türkçede bir sürü böyle kelime vardır.
- iki
- kayak
Ve hatta cümle bile varmış : 
- ey edip adana da pide ye  :))

Neyse örnekler çoğaltılabilirmiş bunu anladık ama benim derdim şekil , başta da belirtmiştim. Ne yaparsanız yapın doluya koyun olmaz boşa koyun dolmaz nasıl bakarsanız bakın o aynıdır. Aynen insanlar gibi. Acayip insan ne yaparsanız yapın aynıdır.

İnsanları olduğu gibi kabul etmeyi öğrenmek gerek. Yok bir de şu açıdan bakayım , belki öyle değil şöyledir demeye hiiiiç gerek yok. Anladınız mı? Teşhis koydunuz mu? O değişşşşmez Bunu bilin. Neresinden ele alırsanız alın de- ğiş-mez.

Ben ne zaman boşver büyüklük sen de kalsın demişsem kendi kendime dedim bu benim kendime olan saygımdan dı. Etrafımda hakaret etmek istediğim belkide etsem acayip rahatlayacağım insanlar var. Gün geliyor yok yaaa yazık diyorum sonra bir anda pat diye ne olduklarını hatırlatıyorlar.
Çok uzun ve sıkıcı anlattım ama ben :
- Seviyesizleri
- Komplekslileri
- Dedikoducuları
her kim olursa olsun hiç ama hiç sevmiyorum. Hayatımda da yer yok zaten. Bu yüzden işte sırf bu yüzden pamuk anneannemin bu gibi hallerde çok kullandığı "hoşt" u kullanıyorum yine. Havla sen kuduz havla ....
Cyber alem de içimi döktüm rahatladım. işte bahsettiğim ruh detox u.






Yukarıda da açıkça anlattığı gibi sadece kendiniz bilin ve susun yeter. Karma kesinlikle işleyecek, ilahi adalet mutlaka var sonuç kendinizi hiiiç sıkmayın. Su yolunu bulur ! Bu da baydı demeyin lütfen arasıra bloguma çocukluğumdaki günlük muamelesi yapmaya bayılıyorum. Pure me.... Bu da benim modelim... Enjoy....
 



Hiç yorum yok:

Yorum Gönder