13 Temmuz 2011 Çarşamba

ART ............



Artık başka boyutta. Bu sanat başka bir yerlere gidiyor son senelerde. Bazı işler benim algımı zorluyor diyebilirim. Çoğu için bu ne şimdi derken, çoğuna da eee bende yaparım bunu diyesi geliyor insanın. Ehh o zaman düşüneydin de yapaydın derler insana farkındayım ama bu benim acizane fikrim.
Şimdi bir sanatçıdan bahs edeceğim. Dana Tanamachi bu hanım ne mi yapıyor? Tebeşirle yazı yazıyor. Evet bakarsanız sadece yazı yazıyor ama o bir sanatçı. Contemporary art bu işte.
Madem o kadar kolay bir şey sen yapaydın da sanatçı olarak anılıp bu işten para kazanaydın. Hayır iş yapmakla kalmamış, bir de işlerini yaparken kendini video ya çekip hızlandırıp, bir de güzel müzik ekleyip paylaşmış.

 http://vimeo.com/dtanamachi

Yani işlerini görme imkanınız yoksa halka açmış çalışmalarını seyretmesi bedava. Ben çok beğendin akıllı ve hoş bir çalışma sadece paylaşmak istedim. Have fun...........

http://vimeo.com/20042831 buna bayıldım doğrusu...................

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder