29 Temmuz 2011 Cuma

Turku...

2011 Avrupa kültür başkenti olarak Finlandiya'nın  Turku şehri seçilmiş. İstanbul'un senesinde nelere katıldınız haberiniz var mıydı? Sizi tatmin etti mi? bilmiyorum ama ben elimden geldiğince takip ettim diyebilirim. Gerçi sene sonunda toplam etkinlik sayısını öğrenince pek de bir şey görmemişim desem de iyiyiydim.



Gelelim bu seneye .........Finlandiya'nın Turku şehrinden haberim bile yoktu. Ama kültür başkenti olmuş bakalım derken hoşuma giden bir çalışmaya rastladım. Turku üniversitesinin önünde sergilenen bu işe bayıldım.


İşin adı : Career Path............ Kariyer odaklı insanlığın geçmiş ve şu an için duygusal olarak kendi kendiyle çatışmasını sağlıyor. Ne mi sorguluyor?


WHEN I WAS LITTLE I WANTED TO BE : .....................
TODAY I WANT TO BE :........................
Çoğumuz diyebilirim sanırım her iki kutuya da aynı şeyi yazamayız. Yazabilenler ise bence şanslı azınlık.


Küçükken Grown up şimdiyse a kid yazan katılımcı ise çok dürüst ve tatlı ve "ben deeeeee" demeden geçemeyeceğim.


Bu böyle yürüyüş yolu gibi ayrılmış, aralıklarla tebeşir kutuları bırakılmış, gelen geçen, katılmak isteyen kutuları dolduruyor.


Ben ne yazardım..................Benim durumum karışık benim Little halim maymun iştahlı ilk yarı diyelim 7 yaşıma kadar hemşire derdim sonra 12 yaşıma kadar gazeteci derdim. Şimdi ise karışık.........


Çok hoş bir çalışma . Sanki biraz daha büyüyecekmişiz gibi bir kutu daha eklersek :
IN THE FUTURE , I WANT TO BE............ : Cevabım hazır : Ceramic artist.........: )) Peki ya siz?

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder