6 Temmuz 2011 Çarşamba

Gotta cook, gotta drive, gotta gotta gotta............



Balkabağına döndü uçağımız ve evdeyiiiz. Klasik kutlu ütü haftasına girmiş bulunuyoruuuz. Bu sene tatili kısa kesince şehir hayatına alışamadık. Bu sıcakta iki çocuk ne yapar öfffffffffffffffff Şimdi rotam şu Ege sabahtan GS yüzme okuluna taşınır 12:00 ye kadar orada, boşluğum var burada bu süre zarfında çocuklara öğlen yemeği yedir, akşam için alışveriş yap, 16:00 da Derin'i optimiste FB ye götür oda iki saat ama teknesini ve kendisini toparlaması için bir yarım saat daha eklersek çıkış 19:00 desek. Koş eve gir yemek yap, masa kur, hepsini yedir, masayı kaldır, mutfağı topla  ooooof offffffffffffffffff Merak edenlere info : anne FBli baba GSlı olunca durum normal.
MOM'S TAXI AND HOUSEKEEPING SERVICE full time haftada 7 gün çalışacak. Ne mutluuuuu...........

Olsun sayılı gün çabuk geçer, benimkiler de bir gün büyüyecek ve biliyorum ki bu günlerimi arıyacağım, o zaman da keşke küçük olsalar da hep yanımda olabilseler diyeceğim. İnsanoğlu nankör işte. Ama bebek sahibi olmayı düşünenler biraz daha düşünsünler hiçte kolay iş değil. Hayatınızın merkezi şaşıyor artık kendiniz için en son ne yaptığınız ve hatta onu ne zaman yaptığınızı unutuyorsunuz. Arada yaptığınız küçücük molalar ise size, tropik bir adada tatil yapmışsınız hissi veriyor. En azından bana öyle geliyor. Bu arada bu yukarıda ki fotonun anlamını düşünüp ne alaka diyorsanız eğer işte cevabım: onlar huzuuur içinde molada.
Bu küçük mutluluklara bir bardak içki olur, bir kitabı okuyabilme lüksü olur, kuaföre gidip saç bakımı manikür olur bu liste uzayııp gider. Normalde her kadın kuaförde acele eder, benim se hayatım boyunca fazla vakit geçirdikçe sinir olduğum saatler artık uzadıkça keyif verir hale gelmiştir sebebi o artık benim küçük molamdır.
 Bir filmde seyredip inanamamıştım abartı demiştim : Filmdeki anne banyosunu bile yavaş yavaş alıyordu çünkü tek yalnız kalabildiği yer orasıydı. Denenebilir neden olmasın mumları yakar, müzik açar, ve bir kadeh bir şey alırsam ehh bir de elime kitabımı alırsam çürüyebilirim bile o suda..... Küçük kaçamaklar hayatımızı kurtarabilir. Yoksa sorumluluk stress ile birleşince inanın çok kısa sürede çığ olabilir. Bu yüzden çığ altında kalmamak için küçük molaları sık sık yapalım. Bu mutlu kuşlar gibi ......

Benim yeni molam tekrar ilk aşkıma dönmek oldu, kitap okumaya vakit bulamazken tekrar deliler gibi okuyorum Ohhhhhhhhhhhh dünya varmış. Ve hemen tavsiye ederim son okuduğum kitap :Serdar Özkan "Hayatın ışıkları yanınca" Uzun zaman oldu almıştım, sırasını bekliyordu. Tam yazın okunası bir kitap. Tatlı mistik bir masal diyeyim. Yazarı henüz tanımıyorsanız bilmenizde fayda var dünya onu konuşuyor. İyi okumalar yada her neden keyif alırsanız onunla molalar diliyorum hepinize.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder