20 Temmuz 2011 Çarşamba

Desperate in İstanbuuuuullll......



Uzun zamandır şehirde yaz geçirmemişim, haberim yokmuş taaa ki bu seneye kadar. Yani şımarıklık gibi gelmesin ama rutinim buydu ben ne yapayım. Bu sene sistem şaştı eeehhh ben de şaştım çocuklarda. Ev bayıyor hele o halılarım yokmu ? Hani kışın bayıldığım o kırık beyaz duvardan duvaraaaaaa şimdi iğrençler. Sanki onlar da ısınıyor ve üzerine yanlışlıkla basan olursa tost makinası etkisi veriyor. Şimdi durup durup evim hamam gibi heryer mermer olaydı ya ne keyifli olurdu diyorum. Yani anlıyacağınız yanıyoooruuuzzzzz. Efendim sebeb-i mucib-i çoluk çombalak toplu halde hasta ve tam 3 dolu dolu gündür ev hapsindeyiz. Ve bu durum haftasonuna kadar sürecek. Offffffffffffff offffffffffffffffffffffffff sonuç size sinir bozucu bir yazı geliyor so sorry ama anlayın halimi hak verin bana tekrar tekrar sorrrryyyyy..........




Hani dış kapının mandalı tabiri vardır yaaa ona değineceğim. Dış kapıyı bırak resimdeki gibi sökülüp atılmış kapı mandalı durumuna düşme ihtimalini soracağım. Şimdi iyi bir arkadaşınız yada dostunuz diyelim uzun zamandır görüşüyorsunuz sevgililer yada eşler diyelim onlar da gayet güzel anlaşıyor. Artık samimiyette sınır yoktu anlıyacağınız. İlişki dürüst ve seviyeliy di zaten bu yüzden dürüstçe yapılan yorumlara kimse alınmazdı. Yani siz o evin ana kapısı yada kolu gibi vazgeçilmeziydiniz. Ama bir gün o sevdiğiniz arkadaşınızın eşini başka bir bayanla (burada argo bir terim  kullanılır o hanımın mesleğiyle ilgili ) gayet samimi bir şekilde gördünüz  (burada da bastınız diyebiliriz) durumun herhangi bir yanlış anlama ihtimali yok resmen aldatıyor. Şimdi dost olarak 2 seçenek var :
1 ) Söylersin
2 ) Asla söylemezsin
Neyi kime gibi detaya girmiyorum tabii ki ona. Ben kesinlikle söylerim affetmem affedemem. Arkadaşımı bir de ben aldatıyor gibi olurum eğer ona gördüklerimi anlatmazsam. Sonucunda onlar barışıp beni dışlasalar da olsun razıyım. Öbür türlüsüne de ben katlanamam yani yaşayamam o gerçekle. Peki benim başıma gelse neyi tercih ederim : Dostum dediklerimin mutlaka söylemesi evet kesinlikle. Onlar söylesin benim bileceğim iş olsun. Artık kesermiyim biçermiyim orası bana kalmış. Ama mutlaka ve mutlaka söylenmeli. Şimdi bu sıkıcı konu da nereden geldi aklına deseniz bir filmden. Eeeee havada sıcak tekrar sorry.....




İnsana sormazlar mı ? WHAT'S STOPPING YOU ? YADA STOPPED YOU ? Üzerinden seneler geçse itiraf geç gelse de benim için birşey değişmez. Genel bir temizliğe girerim. Yani anlıyacağınız ben dış kapının mandalı olmaya razıyım söylerim. Peki siz ne düşünüyorsunuz? Siz ne yapardınız ? Yorumlarınızı bekliyorum ...

1 yorum:

  1. Ben bu konuyu, önce ben aldatılsam dostlar haberdar olsa ne yapmalarını tercih ederdimi düşünerek irdeledim. Cevabım söylemeli dostlar & ben de bu sebepten söylerdim.
    Kendine ne yapılmasını istiyorsan dostlarına da öyle davran der konuyu özlü bir sözle kaparım ;)

    YanıtlaSil