10 Temmuz 2011 Pazar

Bu sıcakta hafif birşeyler.....

Bu sıcakta misafir ağırlamanız gerekiyorsa işte size iki alternatif. Tariflerden birisini bugün vereceğim. Ben şehir hayatına alışmaya çalışırken evde toplanıp sohbet ve birkaç şey atıştırmak istedim. Menümü hazırladım size de sunayım dedim. Yorumlarınızı bekliyorum.
1) Güzeeel bir peynir tabağı
2 ) Karışık bir ekmek sepeti
3 ) Bruschetta
4 ) Kocamaaaan bir salata
5 ) Kabak kanepe diyelimmmmm
6 ) Fırınlanmış Patlıcan,kurutulmuş domates ve mozzarella pastası
7 ) Mutlaka et olsun derseniz, bir de şarküteri tabağı et dolu....
8 ) Buzzzzzzzzzzzzz gibi şarap
9 ) Tarifini yarın vereceğim bir tatlııııııııııı

Çok kolay ve çok şık bence. Kabak kanepe dediğim : Çiğ kabak dilimlerinin üzerine zevkinize kalmış peynir, biraz yumuşatılmış kurutluşmuş domates taze yeşillikler yine zevkinize kalmış ve sızma zeytinyağı. Come ? Cosi cosi : )

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder