15 Temmuz 2011 Cuma

HOME MADE PINTEREST...............

Hava çok sıcak, şehir baydı, ben de yazacak hal kalmadı ama yinede bazı resimler paylaşmak istedim. Beğendiğim şeyler yani manşet gibi resmen " home made pinterest" bunlar...........
Yukarıdaki yazıya % 100- katılıyorum ve hatta son günlerde çok duyuyorum ben de kullanayım bari "altına imzamı atarım" atınca ne olacaksa : )




Bayılıyorum böyle çılgın işlere....




Bu nasıl bir söz BAYILDIM .....




Bu çalışmaya da bayıldım. Nasıl bir yaratıcılıktır bu. Bu çalışma bugünlerde buralara gelse ömrü 5 dk. olacağı gibi insanlar da sarıp sarmalardı sanırım.




İçimiz serinlesin, işte farklı buzlar............ Bu resimde ki buz bir enstelasyon falan değil gerçek bir buzuldan bir fotodur for your info. Ne kadar muhteşem değil mi? İnsan maviyi nasıl sevmez yahuuu. Benim taptığım renk. Fotoda bile bana huzur veriyor.




Ölmeden önce mutlaka yapacaklarım listesine yeni bir madde ekledim : Bu tekne ile sail away.................. Teknenin diğer resimlerini paylaşmadım, hayal gücünüze bırakıyorum devamını. Bu deri işçiliği sadece yelken için uygulanmışsa gerisini siz düşünün artık.





Teknemle gezerken mümkünse Capri'de küçük bir mola bu plajda.............





Bu kayalıklara yanaşıp............. Offfffffffffff oooofffffffffffffffffffffffffffffffff ...................

Biraz da dekorasyon için birşeyler paylaşayım. Bunlar da hani o provance tarzı evime neden olmasın serisi....





Pek iyi anlaşılmıyor ama halatın ucunda ampul var yani bir avizeye bakıyorsunuz aslında komik değil mi? Salonuma düşünmem ama mahsenim de çok hoş duracak. İçmeyeni asarım dercesine ....... Have a nice weekend ne diyeyim.... Serin geçer umarımmmmmmm...............

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder