15 Eylül 2011 Perşembe

Bazen sessiz kalmak en iyisi. Ben uzun zamandır bu yolu tercih ediyorum. Daha önce de mutlaka değinmişimdir, evet ben artık abuk subuk şeyler yada kimselere karşı " sessiz kalma hakkımı " kullanıyorum.
Bunu yaparken eğer karşımda ki kişiyi çok ta kaale almıyorsam umurum değil onun benim bu davranışım hakkında ki düşünceleri. Ama yok sevdiğim bir insan sa, işte o  anlasın istiyorum. Beni deşsin istiyorum. Saçma gelebilir ama deşmezse kendimi kötü hissetmekten korkuyorum. Zaten çok ta uzun süre tanımıyorum o sevdiğime ben deşiyorum ve hatta öyle bir konuşma çekiyorum ki ..... Karşımdakine " ben de eşşeklik etmişim " hissi veriyorum. Yani uzun lafın kısası " TRY TO UNDERSTAND MY SILENCE "
Not : Burcumun akrep olması tek sebeptir, yakınlarınızda akrep varsa ayağınızı denk alın.
Şimdiiiiiii karışık fotolar paylaşacağım ben sevdim sizde beğenin isterim.


Okyanusun dibi nelerle dolu,  ne canlılar, ne renkler....  Bence designerların çok yaratıcı olmasına hiç gerek yok bakmayı değil görmeyi becerseler doğada herşey gizli.







Baykuş merakım falan yok tu.... Yaşlandıkça ilgimi çeker ve sever oldum. Hayvan güzel denemez ama bu fotoya bayıldım " pure love " değil de, ne bu ?






Harika bir fikir bence. Bizim yazın Bodrum'da ki sitede plajda vardı. Keşke kışlık yerlerde de olsa......
Bu günlük bu kadarrrrrrr.Okunmak ve yorum almak üzere. : )





Hiç yorum yok:

Yorum Gönder