2 Eylül 2011 Cuma

Gone with the wind......

Gittim geldim eeeee............ Çok heves etmişim ne varsa? Yok şööööle yaparım, şunu yaparım, bunu yaparım...
Gittiğim gün süper, erken uçuş olduğu için tüm gün bizim yuppiiiiii. Hemen bavullar açıldı aradan mayolar çekildi ve plajjjjjj. Yüz yüz yüz denizin tadını çıkar ve hatta şımar su sporuna katıl elalemle kaynaş denizde şakalaş çocuklarla pek bir eğlen. Derkeeennnnnn bir de baktım plaj terliklerim kumlu mumlu, oldum olası sinir olurum şu kuma zaten bu yüzdendir ki ufakken benim çocuklarım ağlardı "anne bizi o yürünen denize götürme" diye. Çocuklar haklı tabiii, doğduklarından beri derin denize attım ben onları erken yüzmüş olan minik balıklarım benim İnanmayan Aktur ince-burun'da kime sorsa işin aslını öğrenir.
Neyse konumuza döniiiim, o uyuz kumları temizlemek adına hayatımda yapmadığım (-sözüm meclisten dışarı ama deniz ayakkabısı olanla dalga geçen birisi olarak) bir şekilde terlikle denize girdim. Niyet iyi aslında temizlik. Çocuklar geldi ne olduysa bir anda üzerime tırmandılar , sanırım bebeklikleri akıllarına geldi eeee ben de fırsattan istifade onları yerken CAAAARTTTTTTT sol ayakta bir acı can havliyle çocukları salladım ayağımı çektim, terlik dipte saplı kaldı ayak tabanımdan acayip bir kan ama bildiğiniz Jaws bilmem kaç çevriliyor sanki. Neyse hemen denizden çıktım kanamadan korkup bir daha denize girdim iyice yıkadım. En sonunda çıkıp plaj havlusuyla ayağımı deli gibi sıktım kanı durdurdum. Revire gittim pansuman yapıldı. Bir detayı atladım benim terlik olaydan 15 dakika sonra başka bir turist tarafından denizin dibinden çıkartıldı.
Odaya çıktım zaten saat 5 gibiydi eee sabahta çok erken kalkmıştık duş muş derken odada biraz kitap okudum ve 6 gibi ayak zonk zonk zonklar oldu. Korktum tabiiiii. Otelin anlaşmalı bir polikliniği varmış araba yolladılar gittik ve ta taaaaaa asıl iş burada başlayacakmış ta benim haberim yokmuş.
Efendim benim ayağıma saplanan cisim her ne lanet şey idiyse, işte o öööööle bir saplanmış ki, saplanmakla kalmayıp benim hani şu klasik Türkçe'de şıpıdık, İngilizce'de flip flop olan terliğin plastik parçalarını taaa derinlere saplamış. Zaman geçtikçe ağrımın artmasının sebebi ise yabancı cisme tepki olarak enfeksyon başlaması. Öffffffffffff anlatırken bile yoruldum. Sonuç resmen lokal anestezi ile 2,5 saat süren bir operasyon. Deniz yasak, hergün pansuman, tetanoz aşısı ............. Aman ne güzel bir tatil başlangıcı Ok beterin beteri var buna da şükür falan ama oda hapsi hele hele Bodrum'da düşman başına.
Birinin ahımı tuttu bilemem "gezemiyesice" falan mı dediler acaba : ))))
Neyse benim bu bayram tatili bir dizi yazı olur anlıyacağınız, Özlemişim yazmayı : ))
Geri dönmek en güzeli artık : ARKASI YAAARIIINNNNN......................