6 Eylül 2011 Salı

Fétichisme.....

Efendiiiiim, kelimenin kökü Fransızca. Fetişizm ise bizim lisanda ki son hali. Uzak gelebilir yani hiç sizinle alakalı olmayabilir ama inanın etrafımız kaynıyor. Neyle olacak, fetişleri olanlarla ....
Sözlük anlamına bakınca şaşırtıcı :
1 ) İlkel toplumlarda doğaüstü bir güç ve etkisi olduğuna inanılan canlı veya cansız nesnelere tapınma, tapıncakçılık, putperestlik.
2 ) Ruh Bilimi : Karşı cinsin giysi vb. şeyleriyle cinsel coşku ve doygunluk sağlama.

Şimdi ilk açıklama benim için şaşırtıcı olan , yani işin aslının taaaa ilkel toplumlara dayandığını hiç mi hiç bilmiyordum. İkinci açıklamayı ise sanırım hepimiz biliyoruz. Bu coşkuyu uyandıracak şeyler genellikle sapkınlık seviyesinde acayip şeyler olsa da........
Ben bu gün bu rahatsızlıktan muzdarip olan, ama ilgi alanı ayakkabı olan kişilere hitap edeceğim. Gezerken çok çılgın ayakkabılara rastladım ve paylaşmazsam olmaz dedim.

Yaratıcılık sınır tanımıyor , sapan şimdiye kadar hiiiç bu kadar güzel gözükmemişti sanırım.

Ya da bu sevimli köpekler nasıl ilham kaynağı olmuş sanatçıya.......


Bu sevimlinin dili bile var.

Muz severleri de düşünmüşler.

Bu da dil çıkartıyor.

Benim için en iğrenci ise bu , çoğumuzun başına gelen ayakkabımızın altına sakız yapışmasından da esinlenmiş.

Enteresan bulduğum şeyleri paylaşıyorum işte. Fetişistlere saygılarımla........ Okunmak üzere.............

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder