22 Eylül 2011 Perşembe

Süper ....

Aşağıda paylaştığım çalışmaya bayıldım. Ok hepimiz insanız falan ama ne kadar farklıyız. Bir de Türk ailesi için çekim yapılsaydı, kimlere yakın olurdu ona takıldım ben. Mısırlılar sanki en yakını. Ama neyse yine bir " şükür " vesilesi oldu diyelim. Şanslıyız ki hala sebze ve meyve bizde bol . Tükettiğimiz gıdaların tamamı plastiklere sarılı değil. Ben evde ne yapıyorum onu düşündüm et ve içecekler hariç haftalık sebze meyve alışverişim , garajdan eve zor taşıdığım bir poşet oluyor.
Yani resimlere bakınca " oha " dedirtiyor insana ama aslında çoğu normal miktarlarda sayılabilir. Çocuklarımıza söylediğimiz gibi " Sen o tabağındakileri bitirmiyorsun ama onu bulamayan ne çok çocuk var dünyada biliyormusun ? " Meseleye bir de bu yönden bakınca alışverişlere daha dikkat edesim geldi. Siz ne dersiniz ?

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder