27 Kasım 2011 Pazar

Blue Dream.........

Sayfamda yenilik yapmam gerekir dedim. Ben denize hayran , denizden çıkmayan , mayosunun kurumasına izin vermeyen ve aynı şekilde iki tane bebeği olan bir anneyim. Mavi bana her zaman huzur vermiştir. Denizi her saatinde uzun uzun seyredebilecek bir yapıya sahibim. Seçtiğim fonun size de keyif vermesini umarım. Hele hele şu kış gününde denize olan hasretimizi biraz olsun hafifletir , yani umarım. Enjoy........
Bir haber paylaşmak istiyorum. Hani şu biber spreyi biz de olay oluyor masumlara sıkıldı falan diye......Ama sonunda bizim sprey sıkılan halk genelde bir şeyin derdinde oluyor yani söylemek istediği bir şey yada almak istediği bir hakkı var onun peşinde oluyor. Genelde tepki gösteren hakkını arayan  haklı insanlar , haksız yere spreye maruz kalıyor. Ama şu Amerika'lılar çıldırmış. Bunların şu meşhur Black Friday alışverişleri var hani çılgınlarca indirim yapılan ürünleri alabilmek için bir gece önceden mağazaların önünde yatıyorlar. İşte o gün California'da bu sene unutulmaz olacak. Biber gazına maruz kaldılar sebebi ise alışveriş çılgınlığı.
Olay anında orada olan bir hanım söyle anlatıyor : Sırada beklerken 10:00 da açılması gereken kapıları tam 9:55 te zorlamaya başladılar bir anda X-box ların ve Wii consolların ambalajlarını yırtmaya başladılar. Güvenlik biber gazı sıkmak zorunda kaldı ben se kendimi oyuncak reyonuna atarak gazdan az zarar görmeyi başardım.
CBS haberlerde yayınlanan habere göre , bu Amerikalıların artık alışveriş kolikliği aşıp , kudurduklarına karar vermemiz anormallik olmaz sanırım. Bu nasıl bir tüketim toplumudur ki sabahlara kadar kapılarda yatmaları yetmiyor son 5 dakikayı beklemeye dayanamıyor ve eşyaları parçalıyor..............

Yazık ............Neyse bizim alışveriş çılgınlığımız da yaklaşıyor. Yeni yıl armağanları...................Hepimize kolay gelsin. Ben adetimiz üzere 1 Aralık deyince evi yılbaşı formuna sokarım bu süs püs bana neşe verir ve 15 Ocağa kadar bırakırım. Buradan da paylaşırım. Yılbaşı süsleri hazırlıkları paylaşmak ve bu Amerikalıların durumuna asla düşmemek üzere.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder