4 Kasım 2011 Cuma

BUONE VACANZE.........*

E .....Buon compleanno a me ........**

Bayram geldi hepiniz bir yerlere  kaçıyor ben İstanbul'u bekliyorum. Kaçmasın diye. Neyse zaten kısa tatil,  hava acayip otur oturduğun yerde anneannemle bayramlaş gerisi vızzzzzzzz .

Bir de benim bu gün doğum günüm. Dolu dolu bir yaş oldum. Hangi yaşın ne kadar dolduğu kimseyi ilgilendirmediği yaştayım. Telafuz edesim yok yani ..........Hissettiğim yaş falan dersek çıkıp insana şey diyebilirler " eee sen de biraz gerisin galiba " Bu gibi durumlara sebebiyet vermemek için yaşımı anmasak daha iyi.



Bunlar da benim bu hayatta ki hediyelerim. Üçü bir arada. Benim diğer kıymetlilerim ise onlara sahip olarak doğdum zaten Eeeee bir de onların fotolarını paylaşmaya kalksam sığamayız. Kocaman ve tatlı bir aileyiz ne mutlu bana.
Ben kaçarrrrrr tatil moduna girdim kısa sürede dönerim. Hepinize İyi bayramlar.


* Buone Vacanze : İyi Tatiller ...İyi Bayramlar
** E Buon compleanno a me : Ve iyi ki doğdum.

1 yorum: