21 Kasım 2011 Pazartesi

SOLO UNA VOLTA......*

Reankarnasyona inanıyor olmak yada inanmamak hiç fark etmez. Hayata sadece bir kere geliyormuş gibi yaşamalıyız bence. Hani şu meşhur "anın tadını çıkar" , "anı yaşa" modası var ya ondan da bahs etmiyorum ben. Ben sadece hayatımızdan keyfini çıkartmalıyız diyorum. Bunu yapmak bu devirde hele hele bu kadar dert tasa varken imkansız gözükse de yapmalıyız. Yukarıda ki resimde dediği gibi " Şu bir tanecik kıymetli hayatımız" bizim elimizde. Seçim bizim. O engellenemez acılar ve dertler olacak ama onları bile birer ders olarak gören kolay atlatabilen o kadar çok insan var ki. Hem de onların hiçbiri bu mertebeye ulaşmak için Himalayalar'a falan tırmanmamış. Sindirmiş, pişmiş, olgunlaşmış, büyümüş ne derseniz deyin onun için üzülmeyin o aşmış.
Bazen düşünüyorum da ne saçma şeyleri dert ediyoruz : yan baktı düz baktı , şunu dedi ben ne desem.......... Deme bir şey deme huzurunu ne bozuyorsun. Hayatın tadını çıkarrrrrrrr.
Çok mu sinirlendin varsa al çocuğunu yanına onu en çok ne mutlu eder bir atraksyon düşün ve beraber yap. Bittiiiiiiiiiiii o sinirli hal uçtu gitti hatta seni kim sinir etmişti unuttun bile ne hali varsa görsün. Yada çık dışarı hava nasıl olursa olsun yürü manzarayı içine çek. Yada çılgın bir banyo keyfi yap. Hani hergün yapamadığın kadar uzun ve keyifli olanından. (hergün yapabilene diyeceğim yok tabii) Müzik aç, mum yak, eline kitabını al, gir köpüklere bak nasıl ionized olacaksın. Tekrar soruyorum kim di seni sinir eden ? Su da eridi gitti.


Bir uzakdoğu felsefesi der ki : Hepimiz ışıktan yapıldık.
O ışık aslında içimizde bir yerlerde iş onu canlı tutabilmekte. Yazımın başında dediğim gibi seçim bizim , ister o ışığı karartır kötülük yayarız ister hep berrak tutar ışıldarız. Sizce de düşündürücü değil mi? Hani bazı insanlar için " ışıl ışıl " deriz nedenini hiç düşündünüz mü? (kristal avize gibi giyinmişlerden söz etmiyorum gerçekten ışıldıyanları soruyorum)
Her zaman ışıldayan olmak üzere .............
*Solo una volta : Sadece bir kere

1 yorum:

  1. Bu akşam tarif ettiğin banyo beni bekleyecek sözzzzzzzzzz....

    YanıtlaSil