24 Kasım 2011 Perşembe

Rubik's Cube ................

Macar bir heykeltraş ve mimar 1974 te bu puzzle ı buluyor. Ernő Rubik. İşte o günden beri dünyada 2009 ocak ayına kadar 350 milyon küp satılmış. Benim bu küple tanışmam ise bu gün kardeşim hatırlattı Şaşkın'da bulunan bir dükkan vardı. O zamanlar ithal mallar bu kadar olmadığından bu dükkan drugstore gibi bir şeydi. Ne ararsanız olurdu. Bu gün için çok komik ama nescafe bile satardı. Neyse bizde harçlıkları burada harcardık. Sanırım 1983 yada 1984 gibi biz gidip bu küpten almışız. Kardeşim bozulmuş başka doğru dürüst oyuncak almadık diye.
Sene 2012 olmak üzere ve ben bu hafta sonu oğluma aldım. O günden beri elinde. Bir de serviste bir abi varmış rekortmen onu hayranlıkla anlatıyor. İnternetten video seyredip o da hızlı çözmeyi öğrenecekmiş. Devir değişiyor. Ben günlerce cebelleştim. Oğlum video dan öğrenecekmiş.......... : ))




Bu bizim evin son hali ama bu küp ile sanat yapmak birisinin  aklına gelmiş ama gelmiş işte. Enjoy......


Sonuç inanılmazzzzz değil mi?...............

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder