30 Kasım 2011 Çarşamba

BACK TO THE FUTURE..........


Bugün sizlerle Fransızların 1800 lerin sonlarında , dünya ve insanlıkla ilgili hayallerini yansıtan resimlerini paylaşacağım. Az buz zaman değil bin sene sonrasını hayal edip , (ben ce) bu kadar tutturmak zor iş. Şimdi mesela bu yukarıda ki resim. Kitapları öğütüp çocuklara dinletmek dahice....
Kitapların öğütülmesi manuel ama olsun sonuç eğitim hızlı. Gelelim bu güne neredeyse bunu yapmıyormuyuz ? Artık bazı anketlerde şöyle bir soru çıkıyor karşımıza : - Yoksa siz hala print edilmiş kitap mı okuyorsunuz?


Pekiiiii bu alete ne demeli? Konuştuklarını yazıyoooooo Bizim minicik cep telefonlarımız doknumadan arama bile yapmıyor mu? Alet biraz büyük olsada sanırım - Daha neler , bu kadar becerikli alet daha küçük olacak değil ya .... demişler ki bu kadar çizmişler.


Bu konu da tam isabet , günümüzde inşaatlar neredeyse böyle yapılıyor. Az kaldı bir kaç seneye mimar kendi kendine yapar ........






Hızlı tren de en başarılı tahminleri olmuş. Lokomotif dizaynı aero dinamik düşünülmüş süper. Şimdi gelelim benim acizane yorumlarıma.
Farkındaysanız ukala Fransızlar halaaaaaaaaa aynı kıyafetlerle çizmişler kendilerini. Yani diyorlar ki biz zaten kusursuz giyiniyoruz kılık kıyafette değişecek değil yaaa.....İnsanoğlu daha ne giyebilir ki.
Bir de hayal gücüne inanamadım Ok hayal edersin ama bu kadar da tutturmak zor iş. Hadi biz de oyun oynayalım ve tam 1000 sene sonrasını hayal edelim neler çıkaracağız acaba..............

Ben düşünmeye başladım bile yarın buradan paylaşırım. Tabii ki sizlerin de hayallerinizi duymak isterim: )) Neler çıkar neler.........


Hiç yorum yok:

Yorum Gönder