3 Kasım 2011 Perşembe

Şaka gibi....




Evet, şaka gibi ama doğru. Tarif vermeye ara vermiştim birkaç gün tarif vereceğim ama önce bir PÜF NOKTASI. Sarmısak taze asla kullanmadığım ama pişirince yemeklere çok lezzet kattığına inandığım bir sebze. Bir çeşni..... Hazırlık aşaması sevimsiz. Yani ayıkla doğra hepsi pis. Ama ikisininde kolayı var. Elinizdeki kokuyu gidermek için sabuna değmeden kullandığınız bıçağı akan suyun altında iyice ovalarsanız koku yok oluyor. Bu gerçekten inanılmaz o kadar gidiyor ki sabun sonradan  kullanmasanız bile kokuyu hissedemezsiniz.
Ben bu sorunu aşmıştım ama soymak yine de sıkıcı geliyor. Şimdi paylaştığım video da inanılmaz. Paylaşmalıyım dedim. Ben ilk yemek yapışımda deneyeceğim sizi de haberdar ederim. Kolay gelsin : )

 http://vimeo.com/29605182

1 yorum: