26 Kasım 2012 Pazartesi

CONTEMPORARY ART ISTANBUL 2012



Contemporary Arts Istanbul bitti. Bu sene bana pek keyif verdi diyemem. Alt kat bomboştu bile diyebilirim.
En sinir olduğum şey yine oldu. Pazar sabahı gitmeme rağmen bazı galeriler yine yangından mal kaçırdığından olsa gerek kiiiiii işleri paketlemiş teslim etmiş. Onlara göre satış önemli .............. Ziyaretçinin önemi yok.

Olsun yine de güzeldi. Kaçırmamak lazım derim. Ben mesela bu sene bir sanatçı tanıdım. 1978 doğumlu olan İtalyan sanatçı Roberto Ferri . Hayran kaldım işlerine. Gezerken galeri yetkilisinin bir sohbetine istemeden kulak misafiri oldum..... Sanatçı için getirmekte sergilemekte sorun olduğunu sebebinin ise devlet yetkililerinin müsadesi olması........... Sonunda sanatçıya bu etkinlikten bahsedince katılmayı kabul etmiş. Ne feciiiiii ama olsun güzel günler gelecek diyelim ve anlatmaya devam edelim.
Sanatçının yaşından beklenmeyen kabiliyeti takip edilmeli derim.


Özellikle bu resim müthişti. Çekim için kusura bakmayın cep tel. ile bu kadar ..........







 Harika değil mi?  Bu çalışma sanki çığlık atıyor . "Sıkma başı ezzzzz, tepesine çık ve aydınlan. Eyyyyyyyyyyyy  sen Türk erkeği ......"







 Ama finally.............. Adalet yerini bulur bunu da sakın unutmaaaaaa Eyyyy Türk Erkeği...................


 Şaka bir yana güzel işler vardı. Ben keyif aldım ama seneye daha iyi olmasını diliyorum. Bu sene biraz olmamış. Enjoy..............














Hiç yorum yok:

Yorum Gönder