18 Kasım 2012 Pazar

PAMUKANNEANNEM



Pamukanneannem melek oldu. Tanrının sevgili kuluymuş ki " -Beni kalpten al " diye pazarlık ederdi. 
"- Size de külfet olmıyayım , kalpten alsın beni " derdi. Öyle oldu. Perşembe akşamüzeri hastahaneye yetiştik orada acilde kalp durdu , geri getirdiler. Yoğun bakıma alındı ama  bize "- çok zayıf herşeye hazırlıklı olun" dendi. Sanırım bir saat içinde oldu herşey..............

Yoğun bakım doktoru o kötü haberi vermek için bizi çağırdı sonra yaşını duyunca "maşallah" dedi. Trajikomik ama gerçek bu. Çok şanslıydı , biz de çok şanslıydık............. Bu kadar uzun ve sağlıklı yaşadı. Vefat ettiği gün sancılıydı inliyordu ama yine de bir kaç kere ( gözünü açamazken ) bana bakıp : " sizinle de ilgilenemiyorum, kusuruma bakmayın " dedi. 
" size bakamıyorum " dedi. 
Ölümün her hali acı ve olmaması gerek vakitsiz gibi geliyor insana.......... Ama pamukanneannemin vakti doğru zamanda geldi hiiiç çekmedi. 

Onu ne kadar sevdiğimi söylemem için kelime haznem yeterli değil. Anlatabilmem imkansız. Ama o biliyordu bu da bana yeter. Bir de Zar zor da olsa vasiyetini yerine getirik. Onun huzuru var içimde. Seçtiği yemenisi yanında, firuze yüzüğü yanında.......... Melek oldu gitti .  Öbür tarafta bekleyeni çok , hepsine kavuştu sonunda. Bize " - Kapımı çalan bir siz varsınız ." derdi. Şimdi yukarıda bir yerlerde eğlence var. Kahkahalarını buradan duyabiliyorum sanki............
Mekanın cennet olsun palavra ....... onun zaten cennette olduğunu biliyorum , sevdikleriyle çokkkk mutlu. Seni çok ama çok seven kızın , torunların , torunlarının çocukları hepimiz seni çok özliyeceğiz. Seni çok seviyoruz .  

Heee bir de unutmadan söyliyeyim , hani senin aklına takılan sorular vardı . " Neden ama kızım " derdin . Bileyim sıkıntıları ne derdin . Ben sana baskı uygulayıp sordurmamıştım . Suçluluk duymuyorum . Haberin olsun " Değmezmiş iyi ki sormamışsın , adam yerine koymamışsın " 
Eminim ki "beklenilen sorgulama" bu dünyada yapılıyor . Onlarda buradayken görecekler. Sen huzur içinde ol................. Seni çok seviyorum ve sensiz nasıl yaşanır bilmiyorum................

1 yorum:

  1. Yüzünden nur fışkıran, kalbinin temizliği, güzelliği yüzüne yansımış pamuğa sarılıp, onun duasıyla evinden çıkmanın huzurunu çok özleyeceğiz.
    O bize "hadi çek arabanı" derdi ama o çekip gitti. Eminin tüm sevdikleriyle daha mutlu ve duasını hiç eksik etmeyecek üzerimizden.
    Ben seni çok çok çok seviyorum...

    YanıtlaSil