12 Kasım 2012 Pazartesi

Home made Handbag .... : )))

Can sıkıntısı insana neler yaptırır. Ben yeni ev hanımı olmuş istemeden geçici emekli olmuş ve uzak diyarlara sürülmüş birisi olarak..................... Son çalışmamı huzurlarınıza sunarım.....................
En büyük korkum işsiz olunca bir hobi edinip evimi yaptığım güzel çirkin ne yaptıysam artık onlarla doldurmaktır.
Ama sıkıntı işte..................



Efendim bu evde ki ennnnn büyük tenceremin içinde kaynayan soğan kabukları. 15 dk. falan kaynattım. Sonra nedense rengi gözüme açık geldi ve toz çay boca ettim. Ama 2 su bardağı kadar. 10 dk da öyle kaynadı......................


Sonraaaa bu zavallı eski çantamı aldım. En son yıkadığımda bu hale gelmişti, ben de ondan sıkılmıştım........... atacağıma yenilesem ya nasılsa işsizim dedimmmmmmmmmmmmm



İşte sonuç. Yani bir kere daha boyayıp rengi fixlerim belki ama kimbilir belki de 2 ay sonra kumaş boyasıyla boyanıp siyah olarak çıkar karşınıza.



Bu çantamı uzun yürüyüşlü seyahatlerde ve pazarda kullanmayı çok severim. Annem her ne kadar aldığımdan beri "yem torbası " dese de ben onu çooook severim. Böylece ömrüne ömür kattım fena mı işte..........
Limitlerini zorlayan bir bloggerdan seçmece................ : ))

4 yorum:

  1. Bence şahane bir renk olmuş. Kirlenene kadar renk fiksleme falan yapma derim ben. Kirlendikten sonra ne yapacağına karar verirsin blogger..

    YanıtlaSil
  2. Thks.Bir de akşam İsmail keşke pancarla boyasaydın o da güzel renk olur dedi. Sonra da ona boya demez mi? İş aldık galiba : ))

    YanıtlaSil
  3. :) misra'nin mezuniyet elbisesi de cayla boyanmamis miydi? mata collection :)

    YanıtlaSil
  4. : )) Creativite sınır tanımıyoooo

    YanıtlaSil